Kolorowy zestaw składający się z samochodzika na zdalne sterowanie z pilotem, klocków z serii Popboblocs oraz postaci Julii i Wayna.
Ten zestaw można łączyć z pozostałymi klockami z serii Popboblocs!
- Nauka pojęcia kierunków
- Koordynacja umysłu i rąk
- Kreatywne układanie konstrukcji
- Nauka ruchu, przestrzeni i wagi
Zestaw składa się z:
- 12 klocków Popboblocks
- 2 postaci: dziewczynka i chłopiec
- pilot do zdalnego sterowania (nie zawiera baterii, do zakupienia osobno)
Etap 1 (12-24m)
Cel: Trening poznawczy - nauka różnych kierunków
Metoda: Użyj pilota, aby nauczyć dziecko kierunków, takich jak przód, tył, lewo i prawo.
Cel: Trening motoryki dużej - pchanie i pociąganie
Metoda: Zachęć dziecko do pchania samochodu do przodu i pociągania go do tyłu.
Cel: Trening skupiania i skupiania uwagi - słuchanie muzyki
Metoda: Naciśnij różne przyciski pilota, aby aktywować różne utwory. Obserwuj reakcję dziecka na muzykę.
Etap 2 (24-36m+)
Cel: Eye hand coordination - remote controlling the car
Metoda: Use the remote control to control the car.
Cel: Trening koordynacji ręka-oko i nauki odległości - przejazd przez przeszkody
Metoda: Użyj klocków Popboblocks do tworzenia przeszkód. Następnie zachęć dziecko do jazdy samochodem przez przeszkody lub omijania ich!
Cel: Trening kreatywności i koordynacji ręka-oko - tworzenie pojazdów
Metoda: Zachęć dziecko do tworzenia własnych pojazdów. To także czas na ćwiczenie ich zdolności motorycznych.
rozwój emocjonalny i społeczny: Obejmuje wszystkie umiejętności związane z emocjami i interakcjami z innymi osobami. Umiejętności te kształtują nasz charakter, wzbogacają osobowość i pozwalają na prawidłowe funkcjonowanie w społeczeństwie.
rozwój logicznego myślenia: Inteligencja logiczna jest zdolnością łączenia poszczególnych elementów informacji. Rozwój tej funkcji wiąże się z kształtowaniem się u dziecka pomysłowości, umiejętnością porządkowania, wnioskowania i rozwiązywania problemów.
rozwój poczucia własnej wartości: Poczucie własnej wartości jest kompleksowym odczuciem osiągnięć, które dziecko odbiera ze strony ważnych dla niego ludzi, w szczególności od rodziców i rówieśników. Kiedy dziecko może dokończyć zadanie, jakie stawia przed nim zabawka, jest z siebie zadowolone co wpływa na budowanie lepszej samooceny.
rozwój ruchów całego ciała: Ruchy całego ciała są możliwe, dzięki grupie dużych mięśni odpowiedzialnych za poruszanie. Mięśnie te umożliwiają dziecku podnoszenie główki, przewracanie się na brzuszek, raczkowanie, siadanie i chodzenie. Rozwój dużych mięśni rozpoczyna się już w pierwszych tygodniach życia dziecka.
rozwój ruchów precyzyjnych: Mięśnie "małe" kontrolują dłonie, palce, mimikę twarzy, umożliwiają koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów.
rozwój umiejetności językowych: Inteligencja językowa to umiejętność wydawania dźwięków i używania języka, wyrażania siebie i rozumienia innych ludzi. Zabawki doskonalące umiejętność rozumienia słów, rozróżniania dźwięków, rytmów i form fleksyjnych wpływają na rozwój tej funkcji w procesie rozwoju.
rozwój umiejętności komunikacji: Umiejętność komunikacji jest zdolnością do prawidłowego porozumiewania się z innymi, szczególnie istotną przy wykonywaniu zadań wymagających współpracy. Do rozwoju tej zdolności przyczynią się zabawki przeznaczone do odgrywania różnych ról, pacynki, książeczki z opowiadaniami, zabawki przedstawiające rożne postacie np. z kreskówek.
rozwój wyobraźni i kreatywności: Rozwijanie wyobraźni małego dziecka jest nieodzowne w procesie kształtowania myślenia abstrakcyjnego i kreatywności. Cecha ta wpływa na zdolność do improwizacji, przejmowania inicjatywy i umiejętność rozwiązywania problemów.
rozwój zmysłów: Podstawowe zmysły: wzroku, smaku, słuchu, węchu i dotyku pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania świata. Pobudzanie zmysłów dziecka i odpowiednia ich stymulacja pomoże mu lepiej rozwinąć zdolność odbierania informacji z otoczenia.