Ważne: strona https://www.markusia.pl wykorzystuje pliki cookies w celach realizacji procesu zamówienia oraz statystycznych. Polityka plików cookies ». | Zamknij »

Nazwa: Zdalnie sterowany autobus szkolny - zestaw klocków

Dostępność: dostępny

Wysyłka: natychmiastowa / 15 zł

Marka: K's Kids »         zobacz stronę www »

Asortyment: Klocki »

Wiek: 1roku+

Kolor: wielokolorowy

Wymiary (cm): szer. 17 x wys. 18 x dł/gł. 30

Waga: 0.843kg

kkids.jpg
Zamówienia tel. 605-036-950
 
opisfunkcje rozwojowe zapytanie o produkt
Film o zabawce  

Kolorowy zestaw składający się z samochodzika na zdalne sterowanie z pilotem, klocków z serii Popboblocs oraz postaci Julii i Wayna.

Ten zestaw można łączyć z pozostałymi klockami z serii Popboblocs!

  • Nauka pojęcia kierunków
  • Koordynacja umysłu i rąk
  • Kreatywne układanie konstrukcji
  • Nauka ruchu, przestrzeni i wagi


Zestaw składa się z:

  • 12 klocków Popboblocks
  • 2 postaci: dziewczynka i chłopiec
  • pilot do zdalnego sterowania (nie zawiera baterii, do zakupienia osobno)

 

Etap 1 (12-24m)

Cel: Trening poznawczy - nauka różnych kierunków
Metoda: Użyj pilota, aby nauczyć dziecko kierunków, takich jak przód, tył, lewo i prawo.

Cel: Trening motoryki dużej - pchanie i pociąganie
Metoda: Zachęć dziecko do pchania samochodu do przodu i pociągania go do tyłu.

Cel: Trening skupiania i skupiania uwagi - słuchanie muzyki
Metoda: Naciśnij różne przyciski pilota, aby aktywować różne utwory. Obserwuj reakcję dziecka na muzykę.


Etap 2 (24-36m+)

Cel: Eye hand coordination - remote controlling the car
Metoda: Use the remote control to control the car.

Cel: Trening koordynacji ręka-oko i nauki odległości - przejazd przez przeszkody
Metoda: Użyj klocków Popboblocks do tworzenia przeszkód. Następnie zachęć dziecko do jazdy samochodem przez przeszkody lub omijania ich!

Cel: Trening kreatywności i koordynacji ręka-oko - tworzenie pojazdów
Metoda: Zachęć dziecko do tworzenia własnych pojazdów. To także czas na ćwiczenie ich zdolności motorycznych.


  • rozwój emocjonalny i społeczny: Obejmuje wszystkie umiejętności związane z emocjami i interakcjami z innymi osobami. Umiejętności te kształtują nasz charakter, wzbogacają osobowość i pozwalają na prawidłowe funkcjonowanie w społeczeństwie.

  • rozwój logicznego myślenia: Inteligencja logiczna jest zdolnością łączenia poszczególnych elementów informacji. Rozwój tej funkcji wiąże się z kształtowaniem się u dziecka pomysłowości, umiejętnością porządkowania, wnioskowania i rozwiązywania problemów.

  • rozwój poczucia własnej wartości: Poczucie własnej wartości jest kompleksowym odczuciem osiągnięć, które dziecko odbiera ze strony ważnych dla niego ludzi, w szczególności od rodziców i rówieśników. Kiedy dziecko może dokończyć zadanie, jakie stawia przed nim zabawka, jest z siebie zadowolone co wpływa na budowanie lepszej samooceny.

  • rozwój ruchów całego ciała: Ruchy całego ciała są możliwe, dzięki grupie dużych mięśni odpowiedzialnych za poruszanie. Mięśnie te umożliwiają dziecku podnoszenie główki, przewracanie się na brzuszek, raczkowanie, siadanie i chodzenie. Rozwój dużych mięśni rozpoczyna się już w pierwszych tygodniach życia dziecka.

  • rozwój ruchów precyzyjnych: Mięśnie "małe" kontrolują dłonie, palce, mimikę twarzy, umożliwiają koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów.

  • rozwój umiejetności językowych: Inteligencja językowa to umiejętność wydawania dźwięków i używania języka, wyrażania siebie i rozumienia innych ludzi. Zabawki doskonalące umiejętność rozumienia słów, rozróżniania dźwięków, rytmów i form fleksyjnych wpływają na rozwój tej funkcji w procesie rozwoju.

  • rozwój umiejętności komunikacji: Umiejętność komunikacji jest zdolnością do prawidłowego porozumiewania się z innymi, szczególnie istotną przy wykonywaniu zadań wymagających współpracy. Do rozwoju tej zdolności przyczynią się zabawki przeznaczone do odgrywania różnych ról, pacynki, książeczki z opowiadaniami, zabawki przedstawiające rożne postacie np. z kreskówek.

  • rozwój wyobraźni i kreatywności: Rozwijanie wyobraźni małego dziecka jest nieodzowne w procesie kształtowania myślenia abstrakcyjnego i kreatywności. Cecha ta wpływa na zdolność do improwizacji, przejmowania inicjatywy i umiejętność rozwiązywania problemów.

  • rozwój zmysłów: Podstawowe zmysły: wzroku, smaku, słuchu, węchu i dotyku pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania świata. Pobudzanie zmysłów dziecka i odpowiednia ich stymulacja pomoże mu lepiej rozwinąć zdolność odbierania informacji z otoczenia.

  • Oczekując odpowiedzi podaj e-mail lub telefon