Ważne: strona https://www.markusia.pl wykorzystuje pliki cookies w celach realizacji procesu zamówienia oraz statystycznych. Polityka plików cookies ». | Zamknij »

Nazwa: Zabawka dla Małego Kierowcy

Dostępność: dostępny

Wysyłka: natychmiastowa / 15 zł

Marka: K's Kids »         zobacz stronę www »

Asortyment: Edukacyjne »

Wiek: 1roku-2.9166666666667lat

Kolor: wielokolorowy

Wymiary (cm): szer. 43.5 x wys. 11 x dł/gł. 23

Waga: 0.111kg

kkids.jpg
Zamówienia tel. 605-036-950
 
opisfunkcje rozwojowepobierz zapytanie o produkt

Doradca Rozwoju Dziecka >>

Wybierz właściwe zabawki rozwojowe dla Twojego dziecka.

Jeśli twoje dziecko podchodzi niechętnie do jazdy samochodem… Ta zabawka sprawi, że podróże staną się przyjemnością.

Zabawka inteligentna oferująca dzieciom wrażenia jazdy symulacyjnej. Zawiera; realistyczną kierownicę, deskę rozdzielczą, klakson, kierunkowskaz oraz lusterka, dzięki którym dziecko skłaniane jest do logicznego myślenia a także rozwija swoje zmysły dotyku, słuchu i wzroku.

Może posłużyć jako zabawka którą mocuje się do siedzenia w samochodze, dzięki czemu dziecko ma zajęcie w trakcie podróży. Buduje poczucie własnej wartości, ponieważ maluch może naśladować rodzica, który prowadzi samochód i wyobrazić sobie, że to co robi z zabawką, ma wpływ na to co się dzieje w samochodzie w którym jedzie.

Użytkowanie zabawki można podzielić ze względu na etapy życia dziecka:

Etap 1 (12-24msc.)

Aktywność 1.1

Cel: Stymulacja zmysłów – dotyk.

Metoda:  Zabawka jest wykonana z różnych materiałów, co zachęca dziecko do poznawania ich struktur, które w zależności od części są twarde lub miękkie i delikatne.

e1c1

Aktywność 1.2

Cel: Stymulacja zmysłów i motoryki małej – skręcanie i naciskanie.

Metoda: Warto zachęcić malucha do próby sterowania kierownicą w obie strony oraz do przyciskania klaksonu i kierunkowskazu, dzięki czemu zostaną pobudzone zmysły.

e1c2e1c22

Etap 2 (24-36+msc.)

Aktywność 2.1

Cel: Odgrywanie ról – kierowanie. 

Metoda: Zachęć dziecko do trzymacia obu rąk na kierownicy i używania klaksona w celu symulacji jazdy w efekcie czego rozwijać się będzie motoryka duża oraz zmysły. Dziecko dzięki temu też będzie się świetnie bawiło i będzie mogło pobudzić swoją wyobraźnie, ale również rozwinąć umiejętności językowe a także poczucie własnej wartości.

e2c1

Aktywność 2.2

Cel: Odgrywanie ról –kierowanie jako zabawa do łóżeczka.

Metoda:  Zabawka jest również alternatywą do zamontowania do łóżeczka. Pozwól dziecku na zabawę i symulację jazdy a tym samym na pobudzenie wyobaźni, poczucia własnej wartośćci, uruchomienie motoryki dużej oraz rozwój umiejętności językowych.

e2c2

 


  • rozwój emocjonalny i społeczny: Obejmuje wszystkie umiejętności związane z emocjami i interakcjami z innymi osobami. Umiejętności te kształtują nasz charakter, wzbogacają osobowość i pozwalają na prawidłowe funkcjonowanie w społeczeństwie.

  • rozwój logicznego myślenia: Inteligencja logiczna jest zdolnością łączenia poszczególnych elementów informacji. Rozwój tej funkcji wiąże się z kształtowaniem się u dziecka pomysłowości, umiejętnością porządkowania, wnioskowania i rozwiązywania problemów.

  • rozwój poczucia własnej wartości: Poczucie własnej wartości jest kompleksowym odczuciem osiągnięć, które dziecko odbiera ze strony ważnych dla niego ludzi, w szczególności od rodziców i rówieśników. Kiedy dziecko może dokończyć zadanie, jakie stawia przed nim zabawka, jest z siebie zadowolone co wpływa na budowanie lepszej samooceny.

  • rozwój ruchów całego ciała: Ruchy całego ciała są możliwe, dzięki grupie dużych mięśni odpowiedzialnych za poruszanie. Mięśnie te umożliwiają dziecku podnoszenie główki, przewracanie się na brzuszek, raczkowanie, siadanie i chodzenie. Rozwój dużych mięśni rozpoczyna się już w pierwszych tygodniach życia dziecka.

  • rozwój ruchów precyzyjnych: Mięśnie "małe" kontrolują dłonie, palce, mimikę twarzy, umożliwiają koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów.

  • rozwój umiejetności językowych: Inteligencja językowa to umiejętność wydawania dźwięków i używania języka, wyrażania siebie i rozumienia innych ludzi. Zabawki doskonalące umiejętność rozumienia słów, rozróżniania dźwięków, rytmów i form fleksyjnych wpływają na rozwój tej funkcji w procesie rozwoju.

  • rozwój umiejętności komunikacji: Umiejętność komunikacji jest zdolnością do prawidłowego porozumiewania się z innymi, szczególnie istotną przy wykonywaniu zadań wymagających współpracy. Do rozwoju tej zdolności przyczynią się zabawki przeznaczone do odgrywania różnych ról, pacynki, książeczki z opowiadaniami, zabawki przedstawiające rożne postacie np. z kreskówek.

  • rozwój wyobraźni i kreatywności: Rozwijanie wyobraźni małego dziecka jest nieodzowne w procesie kształtowania myślenia abstrakcyjnego i kreatywności. Cecha ta wpływa na zdolność do improwizacji, przejmowania inicjatywy i umiejętność rozwiązywania problemów.

  • rozwój zmysłów: Podstawowe zmysły: wzroku, smaku, słuchu, węchu i dotyku pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania świata. Pobudzanie zmysłów dziecka i odpowiednia ich stymulacja pomoże mu lepiej rozwinąć zdolność odbierania informacji z otoczenia.

  • Oczekując odpowiedzi podaj e-mail lub telefon