Ważne: strona https://www.markusia.pl wykorzystuje pliki cookies w celach realizacji procesu zamówienia oraz statystycznych. Polityka plików cookies ». | Zamknij »
Babytalk Readers Choice Awards 2014CE

Nazwa: Klocki Popboblocs - Literki

Dostępność: dostępny

Wysyłka: natychmiastowa / 15 zł

Marka: K's Kids »         zobacz stronę www »

Asortyment: Klocki »

Wiek: 2lat-2.9166666666667lat

Kolor: wielokolorowy

Materiał: guma

Wymiary (cm): szer. 8.5 x wys. 7 x dł/gł. 6

Waga: 0.350kg

kkids.jpg
Zamówienia tel. 605-036-950
 
opisfunkcje rozwojowepobierz zapytanie o produkt
Prezentacja produktu  

 

Doradca Rozwoju Dziecka >>

Wybierz właściwe zabawki rozwojowe dla Twojego dziecka.

 

Przeczytaj recenzję o klockach Popboblocs - Literki

Przedstawiamy Państwu kolekcję mięciutkich, gumowych klocków Popboblocks, które zapewniają najmłodszym niekończącą się zabawę. Dzięki możliwości łączenia ich ze sobą, tylko wyobraźnia dziecka będzie granicą ich możliwości.

Klocki Popboblocs - Literki to zestaw dziewięciu plastikowych kostek z literkami, które można łączyć ze sobą w dowolny sposób i układać całe wyrazy. Zestaw zawiera również trzy książeczki w języku angielskim w 3 różnych poziomach trudności. Z kostek można ułożyć 380 słów w języku angielskim.

Klocki są kompatybilne ze wszystkimi zestawami kolekcji Popbo Blocs.


Etap 1 (12-18m)

Cel: Ćwiczenie zmysłów - dotykanie i odczuwanie różnych faktur.
Metoda: Zachęć dziecko do dotykania i odczuwania różnych faktur klocka.

Cel: Trening umiejętności motorycznych - chwytanie
Metoda: Zachęcanie dzieci do chwytania plastikowych elementów ręką prawą i lewą.

Cel: Ćwiczenie umiejętności motorycznych - skręcanie.
Metoda: Połącz dowolne dwa klocki razem. Zachęć dziecko do kręcenia nimi w przeciwnych kierunkach.

Cel: Ćwiczenie umiejętności motorycznych - odłączenie Popboblocs'ów.
Metoda: Połącz dowolne dwa klocki razem. Zachęć dziecko, aby odłączało je pociągając je na boki w przeciwnych kierunkach.


Etap 2 (18-24m)

Cel: Wskazywanie kolorów.
Metoda: Nazwij kolor i zachęć dziecko do wskazania go.

Cel: Łączenie klocków w taki sposób jak na kartach.
Metoda: Zachęć dziecko do łączenia klocków w tej samej kolejności jak kolory na karcie.

Cel: Wskazywanie literek.
Metoda: Wypowiedz literkę i zachęcać dziecko do wskazania jej.


Etap 3 (24-36m+)

Cel: Ćwiczenie literowania.
Metoda: Zachęć dziecko do nauki nowych słów łącząc klocki, regularnie zwiększając liczbę liter potrzebnych do ułożenia słowa.


  • rozwój emocjonalny i społeczny: Obejmuje wszystkie umiejętności związane z emocjami i interakcjami z innymi osobami. Umiejętności te kształtują nasz charakter, wzbogacają osobowość i pozwalają na prawidłowe funkcjonowanie w społeczeństwie.

  • rozwój logicznego myślenia: Inteligencja logiczna jest zdolnością łączenia poszczególnych elementów informacji. Rozwój tej funkcji wiąże się z kształtowaniem się u dziecka pomysłowości, umiejętnością porządkowania, wnioskowania i rozwiązywania problemów.

  • rozwój poczucia własnej wartości: Poczucie własnej wartości jest kompleksowym odczuciem osiągnięć, które dziecko odbiera ze strony ważnych dla niego ludzi, w szczególności od rodziców i rówieśników. Kiedy dziecko może dokończyć zadanie, jakie stawia przed nim zabawka, jest z siebie zadowolone co wpływa na budowanie lepszej samooceny.

  • rozwój ruchów całego ciała: Ruchy całego ciała są możliwe, dzięki grupie dużych mięśni odpowiedzialnych za poruszanie. Mięśnie te umożliwiają dziecku podnoszenie główki, przewracanie się na brzuszek, raczkowanie, siadanie i chodzenie. Rozwój dużych mięśni rozpoczyna się już w pierwszych tygodniach życia dziecka.

  • rozwój ruchów precyzyjnych: Mięśnie "małe" kontrolują dłonie, palce, mimikę twarzy, umożliwiają koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów.

  • rozwój umiejetności językowych: Inteligencja językowa to umiejętność wydawania dźwięków i używania języka, wyrażania siebie i rozumienia innych ludzi. Zabawki doskonalące umiejętność rozumienia słów, rozróżniania dźwięków, rytmów i form fleksyjnych wpływają na rozwój tej funkcji w procesie rozwoju.

  • rozwój umiejętności komunikacji: Umiejętność komunikacji jest zdolnością do prawidłowego porozumiewania się z innymi, szczególnie istotną przy wykonywaniu zadań wymagających współpracy. Do rozwoju tej zdolności przyczynią się zabawki przeznaczone do odgrywania różnych ról, pacynki, książeczki z opowiadaniami, zabawki przedstawiające rożne postacie np. z kreskówek.

  • rozwój zmysłów: Podstawowe zmysły: wzroku, smaku, słuchu, węchu i dotyku pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania świata. Pobudzanie zmysłów dziecka i odpowiednia ich stymulacja pomoże mu lepiej rozwinąć zdolność odbierania informacji z otoczenia.

  • Oczekując odpowiedzi podaj e-mail lub telefon