Ważne: strona https://www.markusia.pl wykorzystuje pliki cookies w celach realizacji procesu zamówienia oraz statystycznych. Polityka plików cookies ». | Zamknij »
CE

Nazwa: Klocki popboblocs - Lew

Dostępność: dostępny

Wysyłka: natychmiastowa / 15 zł

Marka: K's Kids »         zobacz stronę www »

Asortyment: klocki »

Wiek: 1roku+

Kolor: pomarańczowo-czerwony

Wymiary (cm): szer. 10.5 x wys. 7.5 x dł/gł. 8

Waga: 0.065kg

kkids.jpg
Zamówienia tel. 605-036-950
 
opisfunkcje rozwojowepobierz zapytanie o produkt
Film o produkcie  

 

Doradca Rozwoju Dziecka >>

Wybierz właściwe zabawki rozwojowe dla Twojego dziecka.

 

Przedstawiamy Państwu kolekcję mięciutkich, gumowych klocków Popboblocks, które zapewniają najmłodszym niekończącą się zabawę. Dzięki możliwości łączenia ich ze sobą, tylko wyobraźnia dziecka będzie granicą ich możliwości.
Dzika Afryka zawiera wszystkie ulubione zwierzątka. Każdy zestaw składa się z sześciu zwierzątek Popboblocs. Twoje dziecko może nauczyć się budować i rozkładać, rozpoznawać głowy i ogony zwierząt oraz bawić się w odgrywanie ról i łączenie części różnych zwierząt.

Etap 1 (6-18m)

Cel: Stymulacja zmysłów - dotykanie.
Metoda: Klocki Dzika Afryka stworzone są z miękkiego plastiku i mają różne rozmiary i kształty. Zachęć dziecko do dotykania klocków by mogło poczuć różnicę w teksturze każdego klocka.

Cel: Ćwiczenie umiejętności motorycznych - chwytanie.
Metoda: Zachęć dziecko do chwytania zabawki zarówno prawą jak i lewą ręką.

Cel: Ćwiczenie motoryki dużej i małej - skręcanie.
Metoda: Połącz jakiekolwiek dwa klocki. Zachęć dzieci do kręcenia klockami w różnych kierunkach.

Cel: Ćwiczenie umiejętności motorycznych - odłączanie klocków.
Metoda: Zachęć dziecko do połączenia klocków. Odłączanie klocków pociągając je w przeciwnych kierunkach sprawia że dziecko ćwiczy mięśnie ramion.


Etap 2 (12-24m)

Cel: Nauka nazw zwierząt.
Metoda: Użyj klocków by nauczyć dziecko nazw zwierząt.

Cel: Nauka częśći ciała i twarzy.
Metoda: Użyj klocków by nauczyć dziecko rozróżniania części ciała i twarzy.

Cel: Wskazywanie części ciała i twarzy.
Metoda: Wymów część ciała lub twarzy. Zachęć dziecko do wskazania jej na zabawce.

Cel: Nauka kolorów.
Metoda: Używając klocków, naucz dziecko rozróżniania kolorów.

Cel: Czas kąpieli.
Metoda: Te plastikowe zabawki są świetne do kąpieli. Dzieci mogą budować wieże w kąpieli.



Etap 3 (18-36m+)

Cel: Ćwiczenie twórczego myślenia - opowiadanie historii.
Metoda: Zestaw klocków Dzika Afryka zawiera również książkę z obrazkami. Może ona być używana jako tło dla fabuły scen. Książka jest również idealna do nauki nowych słówek.

Cel: Budowanie konstrukcji.
Metoda: Zestaw klocków Dzika Afryka jest kompatybilny z wszystkimi klockami z serii Popbo Blocs. Dziecko może łączyć różne zestawy do tworzenia nowych konfiguracji.


  • rozwój emocjonalny i społeczny: Obejmuje wszystkie umiejętności związane z emocjami i interakcjami z innymi osobami. Umiejętności te kształtują nasz charakter, wzbogacają osobowość i pozwalają na prawidłowe funkcjonowanie w społeczeństwie.

  • rozwój logicznego myślenia: Inteligencja logiczna jest zdolnością łączenia poszczególnych elementów informacji. Rozwój tej funkcji wiąże się z kształtowaniem się u dziecka pomysłowości, umiejętnością porządkowania, wnioskowania i rozwiązywania problemów.

  • rozwój poczucia własnej wartości: Poczucie własnej wartości jest kompleksowym odczuciem osiągnięć, które dziecko odbiera ze strony ważnych dla niego ludzi, w szczególności od rodziców i rówieśników. Kiedy dziecko może dokończyć zadanie, jakie stawia przed nim zabawka, jest z siebie zadowolone co wpływa na budowanie lepszej samooceny.

  • rozwój ruchów całego ciała: Ruchy całego ciała są możliwe, dzięki grupie dużych mięśni odpowiedzialnych za poruszanie. Mięśnie te umożliwiają dziecku podnoszenie główki, przewracanie się na brzuszek, raczkowanie, siadanie i chodzenie. Rozwój dużych mięśni rozpoczyna się już w pierwszych tygodniach życia dziecka.

  • rozwój ruchów precyzyjnych: Mięśnie "małe" kontrolują dłonie, palce, mimikę twarzy, umożliwiają koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów.

  • rozwój umiejetności językowych: Inteligencja językowa to umiejętność wydawania dźwięków i używania języka, wyrażania siebie i rozumienia innych ludzi. Zabawki doskonalące umiejętność rozumienia słów, rozróżniania dźwięków, rytmów i form fleksyjnych wpływają na rozwój tej funkcji w procesie rozwoju.

  • rozwój umiejętności komunikacji: Umiejętność komunikacji jest zdolnością do prawidłowego porozumiewania się z innymi, szczególnie istotną przy wykonywaniu zadań wymagających współpracy. Do rozwoju tej zdolności przyczynią się zabawki przeznaczone do odgrywania różnych ról, pacynki, książeczki z opowiadaniami, zabawki przedstawiające rożne postacie np. z kreskówek.

  • rozwój wyobraźni i kreatywności: Rozwijanie wyobraźni małego dziecka jest nieodzowne w procesie kształtowania myślenia abstrakcyjnego i kreatywności. Cecha ta wpływa na zdolność do improwizacji, przejmowania inicjatywy i umiejętność rozwiązywania problemów.

  • rozwój zmysłów: Podstawowe zmysły: wzroku, smaku, słuchu, węchu i dotyku pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania świata. Pobudzanie zmysłów dziecka i odpowiednia ich stymulacja pomoże mu lepiej rozwinąć zdolność odbierania informacji z otoczenia.

  • Oczekując odpowiedzi podaj e-mail lub telefon