Ważne: strona https://www.markusia.pl wykorzystuje pliki cookies w celach realizacji procesu zamówienia oraz statystycznych. Polityka plików cookies ». | Zamknij »

Nazwa: Jeździk z Zabawkami typu Pchacz

Dostępność: dostępny

Wysyłka: natychmiastowa / 15 zł

Marka: K's Kids »         zobacz stronę www »

Asortyment: Edukacyjne »

Wiek: 10m-2.9166666666667lat

Kolor: Wielokolorowy

Wymiary (cm): szer. 81 x wys. 48.5 x dł/gł. 44

kkids.jpg
Zamówienia tel. 605-036-950
 
opisfunkcje rozwojowepobierz zapytanie o produkt

Doradca Rozwoju Dziecka >>

Wybierz właściwe zabawki rozwojowe dla Twojego dziecka.

Agnieszka Kaczorowska Pela

Pokaż swojemu dziecku jak używać tej zabawki aby mógł się uczyć i bawić w tym samym czasie.

Zabawka, która przez swoje funkcje zachęca dzieci, aby nauczyły się wstawać i chodzić w tym samym czasie gwarantując dobrą zabawę i radość na twarzy pociechy oraz rodzica.
Zabawka składa się z jeździka, trzech kolorowych piłek oraz trzech klocków w kształcie samochodziku, statku i samolotu.

       1. Rozwój fizyczny

  • zmysły – zabawka ma wyraziste, przyjemne dla oka kolory. Te kontrastowe barwy przyciągają uwagę maluszka, rozwijając jego zmysł wzroku. Rozwija się także zmysł dotyku, poprzez dodatki o różnych kształtach, które dziecko może poznać przez trzymanie ich  w rączkach
  • motoryka mała – chwytanie klocków i piłek w dłonie rozwijają ruchy precyzyjne dziecka
  • motorykę dużą maluch rozwija w czasie wstawania, wchodzenia i pchania jeździka

    2. Rozwój poznawczy

  • umiejętności logiczne – pokazanie dziecku jak działa dopasowanie kształtów klocków do otworów na nie, dzięki czemu dziecko rozwija swoje logiczne myślenie i uczy się powtarzać ruchy rodzica
  • umiejętności językowe - warto uczyć dziecko wymawiania nazw kolorów i pojazdów co skłania do logicznego myślenia a tym samym rozwija zdolności językowe

Użytkowanie zabawki można podzielić ze względu na etapy życia:

Etap 1. 10m. - 24m.

Aktywność1.1
Cel: Trening motoryki małej i dużej–chwytanie i pchanie.
Metoda: Zachęć dziecko do chwytania piłki, grzechotki i akcesoriów zarówno prawą, jak i lewą ręką. Zachęcaj także do pchania chodzika i spacerowania, aby poprawić jego mobilność


Aktywność 1.2
Cel:
Trening motoryki dużej i małej- potrząsanie.
Metoda: Zachęć dziecko do potrząsania tamburynem w celu wytworzenia grzechotliwych dźwięków.

Aktywność 1.3
Cel:
Szkolenie ze słuchu-wciskanie i słuchanie muzyki.
Metoda: Naciśnij przycisk, aby utworzyć muzykę. Zachęć dziecko do powtórzenia czynności.

Aktywność 1.4
Cel: Trening wizualny-obserwacja siebie w lustrze
Metoda: Pozwól dziecku obserwować swój wizerunek i otoczenie w lustrze.

Aktywność 1.5
Cel: Koordynacja wzrokowo-ruchowa i trening poznawczy–sortowanie kształtów.
Metoda: Zachęć dziecko do sortowania przedmiotów do chodzika.

Aktywność 1.6
Cel: Trening motoryki dużej–upuszczaj i zbieraj piłki.
Metoda: Zachęć dziecko, aby wrzuciło piłkę do dołka i wybrało je z dna dołka. Powtórz czynności i dowiedz się wszystkiego o przyczynie i skutku.

Etap.2 24m. - 36m.

Aktywność 2
Cel: Trening poznawczy–przedmioty do nauki.
Metoda: Naucz dzieci nazw przedmiotów i kolorów oraz zachęć do pokazania ich na zabawce.




 

 

 


  • rozwój emocjonalny i społeczny: Obejmuje wszystkie umiejętności związane z emocjami i interakcjami z innymi osobami. Umiejętności te kształtują nasz charakter, wzbogacają osobowość i pozwalają na prawidłowe funkcjonowanie w społeczeństwie.

  • rozwój logicznego myślenia: Inteligencja logiczna jest zdolnością łączenia poszczególnych elementów informacji. Rozwój tej funkcji wiąże się z kształtowaniem się u dziecka pomysłowości, umiejętnością porządkowania, wnioskowania i rozwiązywania problemów.

  • rozwój poczucia własnej wartości: Poczucie własnej wartości jest kompleksowym odczuciem osiągnięć, które dziecko odbiera ze strony ważnych dla niego ludzi, w szczególności od rodziców i rówieśników. Kiedy dziecko może dokończyć zadanie, jakie stawia przed nim zabawka, jest z siebie zadowolone co wpływa na budowanie lepszej samooceny.

  • rozwój ruchów całego ciała: Ruchy całego ciała są możliwe, dzięki grupie dużych mięśni odpowiedzialnych za poruszanie. Mięśnie te umożliwiają dziecku podnoszenie główki, przewracanie się na brzuszek, raczkowanie, siadanie i chodzenie. Rozwój dużych mięśni rozpoczyna się już w pierwszych tygodniach życia dziecka.

  • rozwój ruchów precyzyjnych: Mięśnie "małe" kontrolują dłonie, palce, mimikę twarzy, umożliwiają koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów.

  • rozwój zmysłów: Podstawowe zmysły: wzroku, smaku, słuchu, węchu i dotyku pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania świata. Pobudzanie zmysłów dziecka i odpowiednia ich stymulacja pomoże mu lepiej rozwinąć zdolność odbierania informacji z otoczenia.

  • Oczekując odpowiedzi podaj e-mail lub telefon