Ważne: strona http://www.markusia.pl wykorzystuje pliki cookies w celach realizacji procesu zamówienia oraz statystycznych. Polityka plików cookies ». | Zamknij »
CE

Nazwa: Zegar Sowa - Noc i dzień

Dostępność: dostępny

Wysyłka: natychmiastowa / 15 zł

Marka: K's Kids »         zobacz stronę www »

Asortyment: edukacyjne »

Wiek: 6m+

Kolor: wielokolorowy

Wymiary (cm): szer. 35 x wys. 23 x dł/gł. 13

Waga: 0.263kg

kkids.jpg
Zamówienia tel. 605 330-474
 
opisfunkcje rozwojowepobierz zapytanie o produkt
Film o produkcie  

 

Doradca Rozwoju Dziecka >>

Wybierz właściwe zabawki rozwojowe dla Twojego dziecka.

 

Zobacz program Zbigniewa Urbańskiego! Baby lab: Zabawki, które rozwijają zmysły, umiejętności logiczne, komunikacyjne i artystyczne.

Tik Tak, Tik Tak. Którą godzinę pokazuje zegar? Naucz dziecko rozróżniać dzień i noc oraz w jaki sposób liczby są powiązane z konkretnymi porami dnia. Pociągnij za obie rączki jednocześnie, aby aktywować dźwięk Tik Tak, pociągnij raz jeszcze, a usłyszysz muzykę. Wspaniały trening dla rozwoju motoryki dużej oraz zrozumienia związków przyczynowo-skutkowych. W przypadku młodszych dzieci, zachęć je do przesuwania paluszkami wskazówek zegara oraz klikającego nosa, to wspaniały trening dla rozwoju motoryki małej.


Etap 1 (6-12m)

Cel: Przytulanie – budowanie poczucia bezpieczeństwa.
Metoda: Sowa jest wykonana z wysokiej jakości materiałów. Jest miękka i wygodna, idealna do przytulania. Przytulanie uczy dzieci troski o innych.

Cel: Ćwiczenie słuchu i uwagi – obserwacja reakcji dziecka na odgłos.
Metoda: Pociągnij dwa gryzaki aby wytworzył się dźwięk. Poruszaj sową i obserwuj czy wzrok Twojego dziecka podąża za zabawką.

Cel: Stymulacja zmysłów – dotykanie i odczuwanie różnych faktur.
Metoda: Sowa wykonana jest z różnego rodzaju materiałów. Powierzchnia zegara jest miękka. Na spodzie zabawki znajdują się ziarenka i nierówny uchwyt z przodu. Zachęć dziecko do dotyku i wyczucia faktury i do żucia gryzaków.

Cel: Ćwiczenie motoryki małej - szeleszczenie.
Metoda: Uszy i skrzydła sowy są zrobione z szeleszczącego materiału. Zachęć dziecko do marszczenia uszu i skrzydeł by usłyszeć szeleszczący dźwięk oraz by poprawiać umiejętności motoryczne.

Cel: Ćwiczenia motoryki dużej – ciągnięcie za gryzaki.
Metoda: Zachęć dziecko do ciągnięcia oba gryzaki obiema rączkami.


Etap 2 (12-24m)

Cel: Ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej – zakładanie opaski.
Metoda: Zachęć dziecko, aby zakładało i zdejmowało sowie opaskę.

Cel: Nauka części ciała i twarzy.
Metoda: Naucz dziecko rozpoznawania części ciała i twarzy.

Cel: Wskazywanie części ciała i twarzy.
Metoda: Wypowiedz część ciała lub twarzy i zachęć dziecko do wskazania jej na sowie.

Cel: Nauka kolorów.
Metoda: Naucz dziecko rozpoznawania kolorów posługując się sową.

Cel: Wskazywanie kolorów.
Metoda: Wypowiedz kolor i zachęć dziecko do wskazania go na sowie.

Cel: Nauka liczb.
Metoda: Naucz dziecko rozpoznawania liczb od 1 do 12.

Cel: Wskazywanie liczb.
Metoda: Wypowiedz liczbę i zachęć dziecko do wskazania jej na sowie.


Etap 3 (24-36m)

Cel: Wskazywanie godziny.
Metoda: Naucz dziecko rozpoznawania, która jest godzina.

Cel: Ćwiczenia poznawcze – nauka o dniu i nocy.
Metoda: Używając otwartych oczu sowy i zamkniętych oczu, naucz dziecko pojęcia dnia i nocy. Rodzice mogą również wyjaśnić dzieciom ,że sowy w przeciwieństwie do ludzi i większości zwierzą nie śpią w nocy a za dnia i są aktywne w nocy.


Etap 4 (36m+)

Cel: Odczytywanie czasu z zegarów.
Metoda: Dzieci mogą odczytywać, która jest godzina, posługując się zegarami umieszczonymi na plecach sowy.

Cel: Wskazywanie poprawnej godziny.
Metoda: Wypowiedz godzinę, którą dziecko ma wskazać na zegarze umieszczonym na plecach sowy.

Cel: Wskazywanie godziny.
Metoda: Wypowiedz godzinę i zachęć dziecko do wskazania jej na przednim zegarze.


Przecieraj wilgotną szmatką. Zabawki nie wolno prać.
Baterie: 3 x LR44 Zestaw  zawiera baterie.
Brak regulacji głośności.
Sowa gra trzy różne melodie.

 

Świadczymy usługi posprzedażne.
W koszt usługi posprzedażnej wchodzi:
- wartość części zapasowej
- roboczogodzina 50zł netto


  • rozwój emocjonalny i społeczny: Obejmuje wszystkie umiejętności związane z emocjami i interakcjami z innymi osobami. Umiejętności te kształtują nasz charakter, wzbogacają osobowość i pozwalają na prawidłowe funkcjonowanie w społeczeństwie.

  • rozwój logicznego myślenia: Inteligencja logiczna jest zdolnością łączenia poszczególnych elementów informacji. Rozwój tej funkcji wiąże się z kształtowaniem się u dziecka pomysłowości, umiejętnością porządkowania, wnioskowania i rozwiązywania problemów.

  • rozwój poczucia własnej wartości: Poczucie własnej wartości jest kompleksowym odczuciem osiągnięć, które dziecko odbiera ze strony ważnych dla niego ludzi, w szczególności od rodziców i rówieśników. Kiedy dziecko może dokończyć zadanie, jakie stawia przed nim zabawka, jest z siebie zadowolone co wpływa na budowanie lepszej samooceny.

  • rozwój ruchów całego ciała: Ruchy całego ciała są możliwe, dzięki grupie dużych mięśni odpowiedzialnych za poruszanie. Mięśnie te umożliwiają dziecku podnoszenie główki, przewracanie się na brzuszek, raczkowanie, siadanie i chodzenie. Rozwój dużych mięśni rozpoczyna się już w pierwszych tygodniach życia dziecka.

  • rozwój ruchów precyzyjnych: Mięśnie "małe" kontrolują dłonie, palce, mimikę twarzy, umożliwiają koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów.

  • rozwój zmysłów: Podstawowe zmysły: wzroku, smaku, słuchu, węchu i dotyku pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania świata. Pobudzanie zmysłów dziecka i odpowiednia ich stymulacja pomoże mu lepiej rozwinąć zdolność odbierania informacji z otoczenia.

  • Oczekując odpowiedzi podaj e-mail lub telefon