Ważne: strona http://www.markusia.pl wykorzystuje pliki cookies w celach realizacji procesu zamówienia oraz statystycznych. Polityka plików cookies ». | Zamknij »


REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Sklep internetowy działający pod adresem www.markusia.pl jest prowadzony przez:
J.Musioł PPHU MARKO Spółka Jawna z siedzibą w Wodzisławiu Śl, 44-300 Wodzisław Śl. ul. Rybnicka 2D, Magazyny wysyłkowe: 44-300 Wodzisław Śl. ul. Marklowicka 17,
wpisaną do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000140718, NIP: 647-051-22-32, REGON:271026937, zwaną w dalszej części Sprzedawcą lub Sklepem.

DEFINICJE:
Oferta - towary / produkty umieszczane na stronach Sklepu internetowego www.markusia.pl
Klient - każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów w Sklepie.
Koszyk - element funkcjonalny Sklepu, który umożliwia Klientowi dokonanie zakupów za pomocą strony www.markusia.pl
Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt.
Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże do wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Płatność on-line - płatność wykonywana przez Klienta przy pomocy dostępnych i akceptowanych przez Sklep form płatności elektronicznych.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sprzedawcy na stronie www.markusia.pl są towarami nowymi, oryginalnymi, spełniającymi określone przepisami prawa wymogi, posiadającymi stosowne atesty i certyfikaty tam, gdzie jest to wymagane.
  2. Ceny towarów oferowanych do sprzedaży w Sklepie internetowym zamieszczone są na stronie www.markusia.pl przy danym towarze. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich, są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  3. Klient składając zamówienie, najpierw wybiera produkty, które chce nabyć poprzez kliknięcie w przycisk "do koszyka".
  4. Po wybraniu produktów należy kliknąć przycisk „FINALIZACJA ZAMÓWIENIA” znajdujący się w koszyku a następnie zalogować się na posiadane konto, zarejestrować konto lub dokonać zakupu bez rejestracji, podając tylko dane adresowe do dostawy.
  5. Kolejnym etapem jest wybranie formy zapłaty.
  6. Realizacja zamówienia rozpocznie się po otrzymaniu płatności, chyba że wybrano formę zapłaty "za pobraniem". Zamówienie zostanie automatycznie anulowanie
    w przypadku braku wpłaty w ciągu 7 dni kalendarzowych. Zamówione produkty do momentu zaksięgowania wpłaty nie są rezerwowane.

DOSTAWA

  1. Koszty dostawy w granicach Polski wynoszą 15 pln (przy pobraniu 25 pln)
  2. Sklep oferuje darmową wysyłkę w obszarze Polski bez względu na formę płatności oraz ilość kupionych produktów, jeśli wartość zamówienia wyniesie 200 pln.
  3. Przesyłka zostanie wysłana w następnym dniu roboczym po złożeniu (opcja za pobraniem) lub opłaceniu całości zamówienia.
  4. Około 95% przesyłek na terenie Polski dostarczana jest do klienta w ciągu 2 dni od przekazania firmie kurierskiej, zamówienia zagraniczne dostarczane są przeważnie
    w ciągu 5 dni.
  5. Dostawa zamówień realizowana jest za pośrednictwem firm Kurierskich - Schenker i Pocztex.
  6. Zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz w święta są realizowane w najbliższym dniu roboczym.
  7. Z uwagi na różne gabaryty oraz wagę produktów, zamówienia zagraniczne są wiążące dla obu stron dopiero po akceptacji kosztów dostawy przez Kupującego, przesyłanych niezwłocznie poprzez e-mail przez obsługę sklepu.
  8. W przypadku dostawy do miejsca docelowego leżącego poza granicami Państw Członkowskich Unii Europejskiej, należna cena zakupionych towarów może ulec odpowiedniemu zwiększeniu o wartość należnych opłat celnych.

PŁATNOŚĆ

      - pobranie (płacąc gotówką w momencie odbioru)
      - przedpłata na konto: PLN 73105014031000002354832020 ; J.MUSIOŁ PPHU "MARKO" SJ, 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Rybnicka 2D
                                         IBAN: PL 21105014031000002286546896  ;  SWIFT: INGBPLPW  ;  J.MUSIOŁ PPHU "MARKO" SJ, 44-300 Wodzisław Śląski, ul. ul. Rybnicka 2D
      - bank on-line (bez kosztów, system Transferuj.pl)
      - karta płatnicza (bez kosztów)
      - PayPal (bez kosztów)

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres info@marko-baby.pl).
  3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni  od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  5. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: J.Musioł PPHU MARKO SJ, ul. Marklowicka 17, 44-300 Wodzisław Śląski a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
  7. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  8. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  9. Prosimy także o przesłanie wraz z towarem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu towaru.

REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI

  1. J.Musioł PPHU MARKO SJ jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres info@marko-baby.pl. J.Musioł PPHU MARKO SJ zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  3. J.Musioł PPHU MARKO SJ nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
  4. Prosimy o zwracanie produktów na adres: J.Musioł PPHU MARKO SJ, ul. Marklowicka 17, 44-300 Wodzisław Śląski. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
  5. Do reklamacji prosimy dołączyć paragon fiskalny lub fakturę VAT.
     
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
 
  1. J.Musioł PPHU MARKO SJ podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić J.Musioł PPHU MARKO SJ o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: J.Musioł PPHU MARKO SJ, ul. Marklowicka 17,
    44-300 Wodzisław Śląski, mailowo pod adres info@marko-baby.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  5. J.Musioł PPHU MARKO SJ zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy J.Musioł PPHU MARKO SJ a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu
    Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym, zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.