Ważne: strona https://www.markusia.pl wykorzystuje pliki cookies w celach realizacji procesu zamówienia oraz statystycznych. Polityka plików cookies ». | Zamknij »

Nazwa: Zabawka Wbijak do uderzania młoteczkiem

Dostępność: dostępny

Wysyłka: natychmiastowa / 15 zł

Marka: K's Kids »         zobacz stronę www »

Asortyment: Edukacyjne »

Wiek: 1roku-2.9166666666667lat

Kolor: wielokolorowy

Wymiary (cm): szer. 26 x wys. 13 x dł/gł. 15

Waga: 0.131kg

kkids.jpg
Zamówienia tel. 605-036-950
 
opisfunkcje rozwojowepobierz zapytanie o produkt

Doradca Rozwoju Dziecka >>

Wybierz właściwe zabawki rozwojowe dla Twojego dziecka.

Zabawka oferująca trening koordynacji ręka-oko i różnych umiejętności motorycznych poprzez uderzanie plastikowych piłek. Używanie produktu pobudza i rozwija zmysły i emocje dziecka, logiczne myślenie oraz poczucie własnej wartości.

W pudełku znajdują się; 3 kolorowe piłki, plastikowy młoteczek oraz kolorowy wbijak.

Zabawa polega na ułożeniu piłeczek na wbijaku i uderzeniem w nie młotka, przez co piłka wpada do środka i zjeżdża do tunelu.

Użytkowanie zabawki można podzielić ze względu na etapy życia dziecka:

Etap 1 (12-24msc.)

Aktywność 1.1

Cel: Trening motoryki małej – chwytanie.

Metoda:  Trening motoryki małej polega na zachęceniu dziecka do użycia obu rączek w celu trzymania młotka i piłki. W tym samym czasie rozwijają się także emocje.

e1c1

Aktywność 1.2

Cel: Trening motoryki dużej – uderzanie i zbieranie.

Metoda:  Zachęć dziecko do użycia młotka w celu uderzenia piłki, a po wpadnięciu jej do tunelu, pokaż jak ją zabrać na miejsce.

e1c2

Etap 2 (24-36+msc.)

Aktywność 2.1

Cel:  Umiejętności logicznego myślenia – nazewnictwo i rozpoznawanie obiektów.

Metoda:  Aby rozwinąć umiejętności językowe i logicznego myślenia, możesz nauczyć nazewnictwa poszczególnych przedmiotów. W efekcie wymawiając daną nazwę, dziecko użyje przywołanego przedmiotu.

e2c1 

Aktywność 2.2

Cel:  Umiejętności logicznego myślenia – nazewnictwo i rozpoznawanie kolorów.

Metoda:  Aby rozwinąć umiejętności językowe i logicznego myślenia, możesz nauczyć nazewnictwa poszczególnych kolorów. W efekcie wymawiając daną barwę, dziecko wskaże przedmiot o przywołanym kolorze.

e2c3

Aktywność 2.3

Cel:  Umiejętności logicznego myślenia – nazewnictwo i rozpoznawanie kolorów.

Metoda:  Tutaj łączymy aktywność 2.2 z zabawą, czyli nic innego jak wywołanie koloru ze strony rodzica i uderzenie przez malucha w piłkę o przywołanej barwie. Gwarantuje to świetną zabawę i tym samym rozwój emocji. Pobudza logiczne myślenie i zmysły.

e2c3


  • rozwój emocjonalny i społeczny: Obejmuje wszystkie umiejętności związane z emocjami i interakcjami z innymi osobami. Umiejętności te kształtują nasz charakter, wzbogacają osobowość i pozwalają na prawidłowe funkcjonowanie w społeczeństwie.

  • rozwój logicznego myślenia: Inteligencja logiczna jest zdolnością łączenia poszczególnych elementów informacji. Rozwój tej funkcji wiąże się z kształtowaniem się u dziecka pomysłowości, umiejętnością porządkowania, wnioskowania i rozwiązywania problemów.

  • rozwój poczucia własnej wartości: Poczucie własnej wartości jest kompleksowym odczuciem osiągnięć, które dziecko odbiera ze strony ważnych dla niego ludzi, w szczególności od rodziców i rówieśników. Kiedy dziecko może dokończyć zadanie, jakie stawia przed nim zabawka, jest z siebie zadowolone co wpływa na budowanie lepszej samooceny.

  • rozwój ruchów całego ciała: Ruchy całego ciała są możliwe, dzięki grupie dużych mięśni odpowiedzialnych za poruszanie. Mięśnie te umożliwiają dziecku podnoszenie główki, przewracanie się na brzuszek, raczkowanie, siadanie i chodzenie. Rozwój dużych mięśni rozpoczyna się już w pierwszych tygodniach życia dziecka.

  • rozwój ruchów precyzyjnych: Mięśnie "małe" kontrolują dłonie, palce, mimikę twarzy, umożliwiają koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów.

  • rozwój umiejetności językowych: Inteligencja językowa to umiejętność wydawania dźwięków i używania języka, wyrażania siebie i rozumienia innych ludzi. Zabawki doskonalące umiejętność rozumienia słów, rozróżniania dźwięków, rytmów i form fleksyjnych wpływają na rozwój tej funkcji w procesie rozwoju.

  • rozwój umiejętności komunikacji: Umiejętność komunikacji jest zdolnością do prawidłowego porozumiewania się z innymi, szczególnie istotną przy wykonywaniu zadań wymagających współpracy. Do rozwoju tej zdolności przyczynią się zabawki przeznaczone do odgrywania różnych ról, pacynki, książeczki z opowiadaniami, zabawki przedstawiające rożne postacie np. z kreskówek.

  • rozwój zmysłów: Podstawowe zmysły: wzroku, smaku, słuchu, węchu i dotyku pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania świata. Pobudzanie zmysłów dziecka i odpowiednia ich stymulacja pomoże mu lepiej rozwinąć zdolność odbierania informacji z otoczenia.

  • Oczekując odpowiedzi podaj e-mail lub telefon