Ważne: strona https://www.markusia.pl wykorzystuje pliki cookies w celach realizacji procesu zamówienia oraz statystycznych. Polityka plików cookies ». | Zamknij »

Nazwa: Miękkie klocki edukacyjne 14 elementów

Dostępność: dostępny

Wysyłka: natychmiastowa / 15 zł

Marka: K's Kids »         zobacz stronę www »

Asortyment: Klocki »

Wiek: 1roku-2.9166666666667lat

Kolor: wielokolorowy

Wymiary (cm): szer. 8 x wys. 8 x dł/gł. 8

Waga: 0.131kg

kkids.jpg
Zamówienia tel. 605-036-950
 
opisfunkcje rozwojowe zapytanie o produkt

Doradca Rozwoju Dziecka >>

Wybierz właściwe zabawki rozwojowe dla Twojego dziecka.

Klocki są jednymi z najpopularniejszych i najbardziej wartościowych zabawek. Zabawa z nimi sprawia ogromną przyjemność dzieciom, jak i bawiącym się z nimi rodzicom. Edukacyjne klocki nie dość, że sprawiają radość podczas zabawy, to dodatkowo rozwijają wiele umiejętności dziecka.

Każdy element zabawek K's Kids jest zaprojektowany w taki sposób, aby wspomóc prawidłowy rozwój dzieci. Aby łatwiej było zrozumieć rodzicom, jakie zalety zawierają zabawy z produktami K's Kids, stworzono Trójkąt Umiejętności, który pokazuje czego dziecko potrzebuje dla prawidłowego rozwoju fizycznego, poznawczego oraz społecznego.

Trójkąt Umiejętności to prosty przewodnik dla rodziców, pokazujący jakie umiejętności zdobywa lub rozwija dziecko w czasie zabawy daną zabawką i znajduje się na każdym opakowaniu produktów. Część zabawek jest zaprojektowana z myślą o rozwoju kilku sfer, inne mają za zadanie kształtować ich większą ilość-w zależności od potrzeb i możliwości dzieci znajdujących się na różnych etapach rozwoju.

Zalety:

  • wspierają rozwój wielu umiejętności
  • super kolorowe
  • miękki materiał, który pomaga uchwycić klocki
  • przyjemne w dotyku
  • łatwo się ze sobą łączą
  • są poręczne-dziecko może bez problemu obracać je w rączkach
  • idealne na prezent

Jakie umiejętności może rozwinąć Twoje dziecko, podczas zabawy klockami?

Rozwój fizyczny

zmysły - pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania rzeczy znajdujących się dookoła niego. Zabawki stymulujące zmysły są niezwykle ważne we wczesnym okresie rozwoju dziecka

motoryka mała - rozwija precyzyjne i kontrolowane ruchy, wraz z mimiką twarzy, koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów

motoryka duża - to ruchy większych mięśni odpowiedzialnych za pracę ramion, nóg, stóp lub całego ciała. Zabawki zachęcają dziecko do kopania, raczkowania, biegania lub skakania

Rozwój poznawczy

umiejętności logiczne - umożliwiają dzieciom łączenie skrawków informacji. Zabawki, takie jak układanki czy klocki, mogą wzmocnić dziecięcą inteligencję, układania w kolejności, koncentracji, argumentacji i rozwiązywania problemów

kreatywność - rozwijanie wyobraźni małego dziecka jest nieodzowne w procesie kształtowania myślenia abstrakcyjnego i kreatywności. Cecha ta wpływa na zdolność do improwizacji, przejmowania inicjatywy i umiejętność rozwiązywania problemów

umiejętności językowe - inteligencja językowa to umiejętność wydawania dźwięków i używania języka, wyrażania siebie i rozumienia innych ludzi. Zabawki doskonalące umiejętność rozumienia słów, rozróżniania dźwięków, rytmów i form fleksyjnych wpływają na rozwój tej funkcji w procesie rozwoju

Rozwój społeczny

komunikowanie się - zdolności komunikacyjne pomagają dziecku w wykonywaniu zada, które wymagają współpracy i ułatwiają pracę w grupie

poczucie własnej wartości - jest kompleksem osiągnięć, które dziecko odbiera od ważnych od siebie ludzi, w szczególności od rodziców i rówieśników. Kiedy dziecko może dokończyć zadanie, jakie stawia przed nim zabawka, jest z siebie zadowolone. Pomaga mu to w budowaniu silniejszego poczucia własnej wartości i lepszej samooceny.

Poniżej przedstawiamy poszczególne etapy rozwijające umiejętności dziecka, w zależności od wieku:

Etap 1 (12-24m)

Cel: Ćwiczenie motoryki małej - chwytanie.

Metoda: Zachęć dziecko do chwytania klocków prawą i lewą ręką.

Cel: Trening motoryki dużej - rzucanie

Metoda: Kostki są bardzo miękkie i łatwe do trzymania w małych rączkach. Zachęć dziecko do rzucania kostkami.


Cel: Trening poznawczy - nazywanie obrazków.

Metoda: Przy pomocy obrazków naucz dzieci różnych nazw zwierząt, roślin czy przedmiotów z życia codziennego.

Cel: Stymulacja zmysłu dotyku.

Metoda: Klocki wykonane są z różnych materiałów, takich jak bawełna, sztruks itp. Zachęcaj dziecko do dotykania i odczuwania różnych struktur.

 

Cel: Ćwiczenie równowagi - układanie klocków w stos

Metoda: Zachęć dziecko do układania 4-6 kostek jedna na drugiej. To ćwiczenie kształtuje równowagę i cierpliwość dziecka.

Etap 2 (24-36m)

Cel: Trening poznawczy - nauka kolorów.

Metoda: Naucz dziecko rozróżniania różnych kolorów.

 

Cel: Nauka kształtów.

Metoda: Naucz dziecko rozróżniania kształtów, układając klocki w trójkąty, kwadraty i prostokąty.

 

Cel: Nauka liczb.

Metoda: Naucz dziecko rozpoznawania liczb oraz liczenia za pomocą ponumerowanych klocków (od 1 do 10).

Cel: Nauka liczenia.

Metoda: Policz z dzieckiem przedmioty na klockach, następnie zachęć je, aby dopasowało je do odpowiedniego bloku numerycznego.

 

Cel: Dopasowywanie zwierząt.

Metoda: Dopasuj klocki tak, aby stworzyły zwierzątko. Rodzic może jednocześnie nauczyć dziecko cech charakterystycznych danego zwierzęcia. To ćwiczenie poprawia motorykę dziecka i koordynację wzrokowo-ruchową.

 

Cel: Nauka procesu przyczynowo-skutkowego.

Metoda: Dopasuj odpowiednie klocki (przyczyna-skutek) i zadaj dziecku pytanie, aby zachęcić je do dyskusji na temat powiązania między obrazkami.

Cel: Układanie puzzli.

Metoda: Ułóż puzzle z 8 kostek razem z dzieckiem.

Cel: Budowanie z klocków.

Metoda: Zbuduj następujące konfiguracje, zaczynając od prostych a kończąc na najbardziej złożonych.

 

  • rozwój logicznego myślenia: Inteligencja logiczna jest zdolnością łączenia poszczególnych elementów informacji. Rozwój tej funkcji wiąże się z kształtowaniem się u dziecka pomysłowości, umiejętnością porządkowania, wnioskowania i rozwiązywania problemów.

  • rozwój poczucia własnej wartości: Poczucie własnej wartości jest kompleksowym odczuciem osiągnięć, które dziecko odbiera ze strony ważnych dla niego ludzi, w szczególności od rodziców i rówieśników. Kiedy dziecko może dokończyć zadanie, jakie stawia przed nim zabawka, jest z siebie zadowolone co wpływa na budowanie lepszej samooceny.

  • rozwój poznawczy: Organizując dziecku otoczenie w pierwszych latach życia, wpływamy na jego szeroką gamę działań i doznań, niezbędnych w poznawaniu i badaniu świata znajdującego się wokół niego.

  • rozwój ruchów całego ciała: Ruchy całego ciała są możliwe, dzięki grupie dużych mięśni odpowiedzialnych za poruszanie. Mięśnie te umożliwiają dziecku podnoszenie główki, przewracanie się na brzuszek, raczkowanie, siadanie i chodzenie. Rozwój dużych mięśni rozpoczyna się już w pierwszych tygodniach życia dziecka.

  • rozwój ruchów precyzyjnych: Mięśnie "małe" kontrolują dłonie, palce, mimikę twarzy, umożliwiają koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów.

  • rozwój umiejętności artystycznych: Inteligencja artystyczna jest zdolnością do uczenia się o kolorach, kształtach, formach oraz umiejętnością rysowania linii, rozróżniania muzyki i rytmu, rozumienia proporcji i perspektyw. Zabawki o wyrazistych kolorach, książeczki, kolorowanki, zabawki muzyczne i sortery pomagają w rozwoju tej umiejętności.

  • rozwój umiejetności językowych: Inteligencja językowa to umiejętność wydawania dźwięków i używania języka, wyrażania siebie i rozumienia innych ludzi. Zabawki doskonalące umiejętność rozumienia słów, rozróżniania dźwięków, rytmów i form fleksyjnych wpływają na rozwój tej funkcji w procesie rozwoju.

  • rozwój umiejętności komunikacji: Umiejętność komunikacji jest zdolnością do prawidłowego porozumiewania się z innymi, szczególnie istotną przy wykonywaniu zadań wymagających współpracy. Do rozwoju tej zdolności przyczynią się zabawki przeznaczone do odgrywania różnych ról, pacynki, książeczki z opowiadaniami, zabawki przedstawiające rożne postacie np. z kreskówek.

  • rozwój wyobraźni i kreatywności: Rozwijanie wyobraźni małego dziecka jest nieodzowne w procesie kształtowania myślenia abstrakcyjnego i kreatywności. Cecha ta wpływa na zdolność do improwizacji, przejmowania inicjatywy i umiejętność rozwiązywania problemów.

  • rozwój zmysłów: Podstawowe zmysły: wzroku, smaku, słuchu, węchu i dotyku pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania świata. Pobudzanie zmysłów dziecka i odpowiednia ich stymulacja pomoże mu lepiej rozwinąć zdolność odbierania informacji z otoczenia.

  • Oczekując odpowiedzi podaj e-mail lub telefon