Ważne: strona https://www.markusia.pl wykorzystuje pliki cookies w celach realizacji procesu zamówienia oraz statystycznych. Polityka plików cookies ». | Zamknij »

Nazwa: Samochodzik z napędem Taxi 12m+

Dostępność: dostępny

Wysyłka: natychmiastowa / 15 zł

Marka: K's Kids »         zobacz stronę www »

Asortyment: edukacyjne »

Wiek: 1roku+

Kolor: pomarańczowy

Wymiary (cm): szer. 10.5 x wys. 8 x dł/gł. 10.5

Waga: 0.076kg

kkids.jpg
Zamówienia tel. 605-036-950
 
opisfunkcje rozwojowepobierz zapytanie o produkt
Film o zabawce  

Doradca Rozwoju Dziecka >>

Miękki, kolorowy i bezpieczny samochodzik z napędem dla dziecka - TAXI.

Samochodzik składa się z dwóch części:

  • podwozia z napędem
  • miękkiego nadwozia


W samochodziku jest mechanizm napędzający - wystarczy, że dziecko odciągnie auto do tyłu i puści, a samochodzik pojedzie sam do przodu.

Marka K's Kids stworzyła Trójkąt Umiejętności, który wskazuje jakie umiejętności rozwija dziecko bawiąc się daną zabawką. Walory zabawek podzielono na wspierające rozwój fizyczny, poznawczy oraz społeczny. 

Samochodzik z napędem wspiera:

1. Rozwój fizyczny

  • zmysły – autka mają wyraziste, przyjemne dla oka kolory, te kontrastowe barwy przyciągają uwagę maluszka rozwijając jego zmysł wzroku; bawiąc się z maluszkiem możesz stymulować jego dotyk poprzez delikatne jeżdżenie samochodzikiem po jego ciele
  • motoryka mała – chwytanie samochodzików w dłonie oraz próby wprawienia ich w ruch rozwijają ruchy precyzyjne dziecka
  • motorykę dużą maluch rozwija w czasie zabawy autkami m.in. raczkując za nimi (rozwój całego ciała) lub rzucając (rozwój mięśni ramion)


2. Rozwój poznawczy

  • umiejętności logiczne – małe klocki w kształcie trójkąta, kwadrata, koła i gwiazdy maluch może wkładać do otworów na dachu odpowiednio je dopasowując; maluszek może też wkładać do otworów w ścianach budynku klocki duże i miękkie
  • umiejętności językowe - warto uczyć dziecko jaki odgłos wydaje autko, a jakie radiowóz policyjny czy wóz strażacki, w ten sposób maluch uczy się rozróżniać dźwięki rozwijając tym samym zdolności językowe


3. Rozwój społeczny

  • emocje - dziecko może bawić się samochodzikami razem z innymi osobami, rozwijając swoje umiejętności związane z emocjami ma możliwość wzbogacania swojej osobowości
  • komunikowanie się maluszek rozwija bawiąc się samochodzikami z rodzicami czy rodzeństwem, w ten sposób kształtuje się charakter dziecka i jego zdolności do prawidłowego porozumiewania się z innymi osobami
  • poczucie własnej wartości - podczas prób układania samochodzików jeden na drugim dziecko stara się... warto docenić jego starania, gdyż każde takie osiągnięcie zwiększa poczucie własnej wartości 

 

Etap 1 (12-24m)

Cel: Stymulacja zmysłów.
Metoda: Stymuluj zmysł dotyku dziecka poprzez delikatne jeżdżenie samochodzikiem po ciele dziecka.

Cel: Ćwiczenie motoryki małej - chwytanie i naciskanie.
Metoda: Samochodziki wykonane są z delikatnych materiałów. Zachęć dziecko do chwytania ich zarówno prawą jak i lewą ręką.

Cel: Ćwiczenie motoryki dużej - raczkowanie.
Metoda: Wpraw samochodzik w ruch tak by dziecko podążało za nim raczkując.

Cel: Ćwiczenie motoryki małej i dużej - popychanie.
Metoda: Zachęć dziecko do popychania samochodzika po podłodze.

Cel: Ćwiczenie utrzymywania równowagi - układanie w stos.
Metoda: Zachęć dziecko do układania w stos do 2 samochodzików. To ćwiczenie kształtuje cierpliwość dziecka.


Etap 2 (18-30m)

Cel: Wskazywanie części twarzy.
Metoda: Wymów część twarzy i zachęć dziecko do wskazania jej na samochodziku.

Cel: Wskazywanie kolorów.
Metoda: Wymów kolor i zachęć dziecko do wskazania go.

Cel: Nauka nazw zawodów.
Metoda: Naucz dziecko rozpoznawania nazw zawodów.

Cel: Nauka nazw pojazdów.
Metoda: Naucz dziecko rozpoznawania różnych pojazdów posługując się samochodzikami.

Cel: Ćwiczenie utrzymywania równowagi - układanie w stos.
Metoda: Zachęć dziecko do układania w stos 3 samochodzików. To ćwiczenie kształtuje cierpliwość dziecka.


  • rozwój emocjonalny i społeczny: Obejmuje wszystkie umiejętności związane z emocjami i interakcjami z innymi osobami. Umiejętności te kształtują nasz charakter, wzbogacają osobowość i pozwalają na prawidłowe funkcjonowanie w społeczeństwie.

  • rozwój logicznego myślenia: Inteligencja logiczna jest zdolnością łączenia poszczególnych elementów informacji. Rozwój tej funkcji wiąże się z kształtowaniem się u dziecka pomysłowości, umiejętnością porządkowania, wnioskowania i rozwiązywania problemów.

  • rozwój poczucia własnej wartości: Poczucie własnej wartości jest kompleksowym odczuciem osiągnięć, które dziecko odbiera ze strony ważnych dla niego ludzi, w szczególności od rodziców i rówieśników. Kiedy dziecko może dokończyć zadanie, jakie stawia przed nim zabawka, jest z siebie zadowolone co wpływa na budowanie lepszej samooceny.

  • rozwój ruchów całego ciała: Ruchy całego ciała są możliwe, dzięki grupie dużych mięśni odpowiedzialnych za poruszanie. Mięśnie te umożliwiają dziecku podnoszenie główki, przewracanie się na brzuszek, raczkowanie, siadanie i chodzenie. Rozwój dużych mięśni rozpoczyna się już w pierwszych tygodniach życia dziecka.

  • rozwój ruchów precyzyjnych: Mięśnie "małe" kontrolują dłonie, palce, mimikę twarzy, umożliwiają koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów.

  • rozwój umiejetności językowych: Inteligencja językowa to umiejętność wydawania dźwięków i używania języka, wyrażania siebie i rozumienia innych ludzi. Zabawki doskonalące umiejętność rozumienia słów, rozróżniania dźwięków, rytmów i form fleksyjnych wpływają na rozwój tej funkcji w procesie rozwoju.

  • rozwój umiejętności komunikacji: Umiejętność komunikacji jest zdolnością do prawidłowego porozumiewania się z innymi, szczególnie istotną przy wykonywaniu zadań wymagających współpracy. Do rozwoju tej zdolności przyczynią się zabawki przeznaczone do odgrywania różnych ról, pacynki, książeczki z opowiadaniami, zabawki przedstawiające rożne postacie np. z kreskówek.

  • rozwój zmysłów: Podstawowe zmysły: wzroku, smaku, słuchu, węchu i dotyku pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania świata. Pobudzanie zmysłów dziecka i odpowiednia ich stymulacja pomoże mu lepiej rozwinąć zdolność odbierania informacji z otoczenia.

  • Oczekując odpowiedzi podaj e-mail lub telefon