Ważne: strona https://www.markusia.pl wykorzystuje pliki cookies w celach realizacji procesu zamówienia oraz statystycznych. Polityka plików cookies ». | Zamknij »
CE

Nazwa: Piramidka edukacyjna Patrick

Dostępność: dostępny

Wysyłka: natychmiastowa / 15 zł

Marka: K's Kids »         zobacz stronę www »

Asortyment: edukacyjne »

Wiek: 6m+

Kolor: wielokolorowy

Wymiary (cm): szer. 21 x wys. 11 x dł/gł. 14

Waga: 0.149kg

kkids.jpg
Zamówienia tel. 605-036-950
 
opisfunkcje rozwojowepobierz zapytanie o produkt

 

Doradca Rozwoju Dziecka >>

Wybierz właściwe zabawki rozwojowe dla Twojego dziecka.

 

Co znajduje się w brzuszku Patricka? To tęczowa gra-układanka stos.
Gra zawiera 5 kubków, na których wytłoczone są liczby, wzory i Patrick wraz z przyjaciółmi.
Gra uczy kolorów oraz pomaga dziecku ćwiczyć motorykę i logiczne myślenie. Wszystko to dzięki temu, że zadaniem dziecka jest ułożenie kubków od największego do najmniejszego, aby uzyskać stos.

Każdy element zabawek K's Kids jest zaprojektowany w taki sposób, aby wspomóc prawidłowy rozwój dzieci. Aby łatwiej było zrozumieć rodzicom, jakie zalety zawierają zabawy z produktami K's Kids, stworzono Trójkąt Umiejętności, który pokazuje czego dziecko potrzebuje dla prawidłowego rozwoju fizycznego, poznawczego oraz społecznego.

Trójkąt Umiejętności to prosty przewodnik dla rodziców, pokazujący jakie umiejętności zdobywa lub rozwija dziecko w czasie zabawy daną zabawką i znajduje się na każdym opakowaniu produktów. Część zabawek jest zaprojektowana z myślą o rozwoju kilku sfer, inne mają za zadanie kształtować ich większą ilość-w zależności od potrzeb i możliwości dzieci znajdujących się na różnych etapach rozwoju.

Poniżej przedstawiamy poszczególne etapy rozwijające umiejętności dziecka, w zależności od wieku:

Etap 1 (6-12m)

Cel: Obserwowanie kapiącej wody - w kąpieli i na plaży.
Metoda: W każdym kubku są dwie dziurki. Dziecko może użyć kubka do czerpania wody i obserwować kapiącą wodę. Ta zabawa jest świetna do zabawy w kąpieli i na plaży.


Etap 2 (12-18m)

Cel: Ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej - układanie w stos od największego do najmniejszego.
Metoda: Zachęć dziecko do układania wieży z kubków zaczynając od największego do najmniejszego.

Etap 3 (18-24m)

Cel:  Myślenie kreatywne - budowa zamku z piasku.
Metoda: Dzieci mogę użyć kubków do nabierania piasku lub jako foremki do budowania zamku z piasku.


Etap 4 (24-36m)

Cel: Ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej - układanie w stos od najmniejszego do największego.
Metoda: Zachęć dziecko do układania wieży z 5 kubków rozpoczynając od najmniejszego kończąc na największym

Wymiary:
czerwony kubek: 9x9,7cm
żółty kubek: 5,2x7,9cm
niebieski kubek: 4,4x5,9cm
pomarańczowy kubek: 5,6x8,8cm
zielony kubek: 4,8x6,9cm
pokrywka: 5,8x10,4cm


  • rozwój emocjonalny i społeczny: Obejmuje wszystkie umiejętności związane z emocjami i interakcjami z innymi osobami. Umiejętności te kształtują nasz charakter, wzbogacają osobowość i pozwalają na prawidłowe funkcjonowanie w społeczeństwie.

  • rozwój logicznego myślenia: Inteligencja logiczna jest zdolnością łączenia poszczególnych elementów informacji. Rozwój tej funkcji wiąże się z kształtowaniem się u dziecka pomysłowości, umiejętnością porządkowania, wnioskowania i rozwiązywania problemów.

  • rozwój poczucia własnej wartości: Poczucie własnej wartości jest kompleksowym odczuciem osiągnięć, które dziecko odbiera ze strony ważnych dla niego ludzi, w szczególności od rodziców i rówieśników. Kiedy dziecko może dokończyć zadanie, jakie stawia przed nim zabawka, jest z siebie zadowolone co wpływa na budowanie lepszej samooceny.

  • rozwój ruchów całego ciała: Ruchy całego ciała są możliwe, dzięki grupie dużych mięśni odpowiedzialnych za poruszanie. Mięśnie te umożliwiają dziecku podnoszenie główki, przewracanie się na brzuszek, raczkowanie, siadanie i chodzenie. Rozwój dużych mięśni rozpoczyna się już w pierwszych tygodniach życia dziecka.

  • rozwój ruchów precyzyjnych: Mięśnie "małe" kontrolują dłonie, palce, mimikę twarzy, umożliwiają koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów.

  • rozwój umiejetności językowych: Inteligencja językowa to umiejętność wydawania dźwięków i używania języka, wyrażania siebie i rozumienia innych ludzi. Zabawki doskonalące umiejętność rozumienia słów, rozróżniania dźwięków, rytmów i form fleksyjnych wpływają na rozwój tej funkcji w procesie rozwoju.

  • rozwój wyobraźni i kreatywności: Rozwijanie wyobraźni małego dziecka jest nieodzowne w procesie kształtowania myślenia abstrakcyjnego i kreatywności. Cecha ta wpływa na zdolność do improwizacji, przejmowania inicjatywy i umiejętność rozwiązywania problemów.

  • rozwój zmysłów: Podstawowe zmysły: wzroku, smaku, słuchu, węchu i dotyku pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania świata. Pobudzanie zmysłów dziecka i odpowiednia ich stymulacja pomoże mu lepiej rozwinąć zdolność odbierania informacji z otoczenia.

  • Oczekując odpowiedzi podaj e-mail lub telefon