Ważne: strona https://www.markusia.pl wykorzystuje pliki cookies w celach realizacji procesu zamówienia oraz statystycznych. Polityka plików cookies ». | Zamknij »
CE

Nazwa: Ośmiornica z piłeczkami - fioletowa

Dostępność: dostępny

Wysyłka: natychmiastowa / gratis

Marka: K's Kids »         zobacz stronę www »

Asortyment: edukacyjne »

Wiek: 6m+

Kolor: fioletowy

Materiał: tkanina

Wymiary (cm): szer. 92 x wys. 18 x dł/gł. 74

Waga: 1.040kg

kkids.jpg
Zamówienia tel. 605-036-950
 
opisfunkcje rozwojowepobierz zapytanie o produkt
Film o produkcie  

Baseny z piłeczkami są świetną zabawką sensoryczną.
Pozwól swoim dzieciom cieszyć się własnym basenikiem ośmiornicą.
Posiada piłeczki masujące ciało dziecka, ciekawe tekstury materiału, wydaje różne dźwięki, dodatkowo zawiera gryzak i lusterko.

W zestawie znajduje się 60 piłeczek.


Etap 1 (6-12m)

Cel: Przytulanie - budowanie poczucia bezpieczeństwa.
Metoda: Duży pluszowy Wieloryb jest wykonany z wysokiej jakości materiałów. Jest miękki i wygodny, idealny do przytulania. Przytulanie uczy również dzieci opieki nad innymi.

Cel: Ćwiczenie motoryki małej - chwytanie.
Metoda: Zachęć dziecko do chwytania róznych elementów zabawki zarówno prawą jak i lewą ręką.

Cel: Stymulacja zmysłów - dotykanie i odczuwanie tekstur.
Metoda: Wieloryb wykonany jest z różnych materiałów. Zachęć dziecko do gryzienia gryzaka oraz do dotykania i odczuwania różnych faktur zabawki.

Cel: Ćwiczenie motoryki dużej - zabawa piłkami.
Metoda: Wypełnij ośmiornicę piłeczkami. Pozwól dziecku usiąść w środku i bawić się piłeczkami, ćwicząc przy tym całe ciało.


Stage 2 (12-24m)

Cel: Rozwój samoświadomości - obserwowanie siebie w lusterku.
Metoda: Pozwól dziecku obserwować swoje własne odbicie w lusterku. To ćwiczenie pomaga dziecku rozwijać poczucie własnej wartości.

Cel: Ćwiczenie motoryki dużej - rzucanie.
Metoda: Zachęć dziecko do rzucania piłkami.

Cel: Ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej - wkładanie piłek do otworów.
Metoda: Zachęć dziecko do umieszczania piłek wewnątrz ośmiornicy przez specjalne otwory. Użyj otworów by nauczyć dziecko kształtu koła.

Cel: Wskazywanie kolorów.
Metoda: Wymów kolor i zachęć dziecko do wskazania go na wielorybie.

Cel: Nauka wielkości.
Metoda: Użyj różnej wielkości piłek by nauczyć dziecko różnicy między pajęciem "mały" a "duży". Następnie zapytaj dziecko, która piłka jest mała a która duża.

Stage 3 (24-36m+)

Cel: Ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej - zabawa w chwytanie i rzucanie do ośmiornicy.
Metoda: Baw się z dzieckiem w chwytanie. Rozłóż również ośmiorcię na podłodze i zachęć dziecko do wrzucania piłek do ośmiornicy z różnej odległości.
     

 

Świadczymy usługi posprzedażne.
W koszt usługi posprzedażnej wchodzi:
- wartość części zapasowej
- roboczogodzina 50zł netto


  • rozwój emocjonalny i społeczny: Obejmuje wszystkie umiejętności związane z emocjami i interakcjami z innymi osobami. Umiejętności te kształtują nasz charakter, wzbogacają osobowość i pozwalają na prawidłowe funkcjonowanie w społeczeństwie.

  • rozwój logicznego myślenia: Inteligencja logiczna jest zdolnością łączenia poszczególnych elementów informacji. Rozwój tej funkcji wiąże się z kształtowaniem się u dziecka pomysłowości, umiejętnością porządkowania, wnioskowania i rozwiązywania problemów.

  • rozwój poczucia własnej wartości: Poczucie własnej wartości jest kompleksowym odczuciem osiągnięć, które dziecko odbiera ze strony ważnych dla niego ludzi, w szczególności od rodziców i rówieśników. Kiedy dziecko może dokończyć zadanie, jakie stawia przed nim zabawka, jest z siebie zadowolone co wpływa na budowanie lepszej samooceny.

  • rozwój ruchów całego ciała: Ruchy całego ciała są możliwe, dzięki grupie dużych mięśni odpowiedzialnych za poruszanie. Mięśnie te umożliwiają dziecku podnoszenie główki, przewracanie się na brzuszek, raczkowanie, siadanie i chodzenie. Rozwój dużych mięśni rozpoczyna się już w pierwszych tygodniach życia dziecka.

  • rozwój ruchów precyzyjnych: Mięśnie "małe" kontrolują dłonie, palce, mimikę twarzy, umożliwiają koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów.

  • rozwój umiejętności artystycznych: Inteligencja artystyczna jest zdolnością do uczenia się o kolorach, kształtach, formach oraz umiejętnością rysowania linii, rozróżniania muzyki i rytmu, rozumienia proporcji i perspektyw. Zabawki o wyrazistych kolorach, książeczki, kolorowanki, zabawki muzyczne i sortery pomagają w rozwoju tej umiejętności.

  • rozwój zmysłów: Podstawowe zmysły: wzroku, smaku, słuchu, węchu i dotyku pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania świata. Pobudzanie zmysłów dziecka i odpowiednia ich stymulacja pomoże mu lepiej rozwinąć zdolność odbierania informacji z otoczenia.

  • Oczekując odpowiedzi podaj e-mail lub telefon