Ważne: strona https://www.markusia.pl wykorzystuje pliki cookies w celach realizacji procesu zamówienia oraz statystycznych. Polityka plików cookies ». | Zamknij »
Nagroda - Wybór mamyNagroda Crescer Magazine - 2010 r.Nagroda magazynu CE

Nazwa: Mój śpiewający tort urodzinowy

Dostępność: dostępny

Wysyłka: natychmiastowa / 15 zł

Marka: K's Kids »         zobacz stronę www »

Asortyment: Interaktywne »

Wiek: 18m+

Kolor: wielokolorowa

Materiał: tkanina

Wymiary (cm): szer. 18 x wys. 20 x dł/gł. 20

Waga: 0.800kg

kkids.jpg
Zamówienia tel. 605-036-950
 
opisfunkcje rozwojowepobierz zapytanie o produkt
Prezentacja produktu  

 

Doradca Rozwoju Dziecka >>

Wybierz właściwe zabawki rozwojowe dla Twojego dziecka.

 

Nie jest to tylko zabawka na urodziny, ale  przede wszystkim fantastyczna edukacyjna przygoda.

Opis zabawki:

  • ćwiczenie zręczności poprzez zapalanie świeczek magiczną różdżką
  • po zapaleniu wszystkich świeczek słychać piosenkę „Happy Birthday”
  • świeczki można zdmuchnąć
  • tort można podzielić na kawałki plastikowym nożykiem- nauka dzielenia się z innymi
  • zasilana 3 bateriami typu AA- dla oszczędności baterii tort wyłącza się samoczynnie po 15 minutach
  • aby włączyć wystarczy nacisnąć przycisk
    w kształcie różowej truskawki


Etap 1 (6-18m)

Cel: Słuchanie.
Metoda: Włącz muzykę by wzbudzić uwagę dziecka. Obserwuj reakcję dziecka na muzykę.
 

Cel: Ćwiczenie motoryki małej - chwytanie.
Metoda: Zachęć dziecko do chwytania kawałków tortu zarówno prawą jak i lewą ręką.

Cel: Stymulacja zmysłów.
Metoda: Tort urodzinowy jest wykonany z różnych materiałów. Zachęć dziecko do dotykania i odczuwania różnych faktur zabawki.

Cel: Naciskanie.
Metoda: Zachęć dziecko do trzymania magicznej różdżki w ręce i naciskania przycisku kciukiem. Gwiazda zaświeci się po naciśnięciu przycisku.


Etap 2 (12-24m)

Cel: Nauka kolorów.
Metoda: Naucz dziecko rozróżniania kolorów posługując się kolorami na torcie.

Cel: Wskazywanie części twarzy.
Metoda: Wymów część twarzy i zachęć dziecko do wskazania jej na Patryku.

Cel: Rzucanie.
Metoda: Zachęć dziecko do rzucania kawałkami tortu. To ćwiczenie kształtuje mięśnie ramion dziecka.

Cel: Nauka liczb.
Metoda: Naucz dziecko liczenia od 1 do 8, używając ponumerowanych kawałków tortu.

Cel: Nauka nazw owoców.
Metoda: Naucz dziecko nazw owoców używając grafik na torcie.



Etap 3 (18-30m)

Cel: Kompletowanie tortu.
Metoda: Odłącz wszystkie kawałki tortu. Następnie zachęć dziecko do połączenia ich wszystkich z powrotem. To ćwiczenie kształtuje koordynację wzrokowo-ruchową i motorykę małą dziecka.

Cel: Zapalanie świeczek.
Metoda: Zachęć dziecko do naciskania na przycisk włączający różdżkę w celu zapalenia wszystkich świeczek na torcie. Kiedy wszystkie świeczki zostaną zapalone, włącza się piosenka urodzinowa. To ćwiczenie kształtuje koordynację wzrokowo-ruchową i motorykę małą dziecka.

Cel: Zdmuchiwanie świeczek.
Metoda: Po zapaleniu świeczek i odsłuchaniu piosenki urodzinowej, zachęć dziecko do zdmuchnięcia wszystkich świeczek. Tort zacznie odgrywać odgłosy klaskania. Dziecko może w ten sposób nauczyć się jak zdmuchuje się świeczki oraz zyskuje poczucie spełnienia.

Cel: Krojenie tortu.
Metoda: Zachęć dziecko do krojenia tortu za pomocą małego noża oraz do podzielenia się tortem z innymi uczestnikami zabawy/urodzin. To ćwiczenie kształtuje motorykę małą dziecka oraz umiejętności społeczne.


Świadczymy usługi posprzedażne.
W koszt usługi posprzedażnej wchodzi:
- wartość części zapasowej
- roboczogodzina 50zł netto


  • rozwój emocjonalny i społeczny: Obejmuje wszystkie umiejętności związane z emocjami i interakcjami z innymi osobami. Umiejętności te kształtują nasz charakter, wzbogacają osobowość i pozwalają na prawidłowe funkcjonowanie w społeczeństwie.

  • rozwój logicznego myślenia: Inteligencja logiczna jest zdolnością łączenia poszczególnych elementów informacji. Rozwój tej funkcji wiąże się z kształtowaniem się u dziecka pomysłowości, umiejętnością porządkowania, wnioskowania i rozwiązywania problemów.

  • rozwój poczucia własnej wartości: Poczucie własnej wartości jest kompleksowym odczuciem osiągnięć, które dziecko odbiera ze strony ważnych dla niego ludzi, w szczególności od rodziców i rówieśników. Kiedy dziecko może dokończyć zadanie, jakie stawia przed nim zabawka, jest z siebie zadowolone co wpływa na budowanie lepszej samooceny.

  • rozwój ruchów całego ciała: Ruchy całego ciała są możliwe, dzięki grupie dużych mięśni odpowiedzialnych za poruszanie. Mięśnie te umożliwiają dziecku podnoszenie główki, przewracanie się na brzuszek, raczkowanie, siadanie i chodzenie. Rozwój dużych mięśni rozpoczyna się już w pierwszych tygodniach życia dziecka.

  • rozwój ruchów precyzyjnych: Mięśnie "małe" kontrolują dłonie, palce, mimikę twarzy, umożliwiają koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów.

  • rozwój umiejętności artystycznych: Inteligencja artystyczna jest zdolnością do uczenia się o kolorach, kształtach, formach oraz umiejętnością rysowania linii, rozróżniania muzyki i rytmu, rozumienia proporcji i perspektyw. Zabawki o wyrazistych kolorach, książeczki, kolorowanki, zabawki muzyczne i sortery pomagają w rozwoju tej umiejętności.

  • rozwój umiejetności językowych: Inteligencja językowa to umiejętność wydawania dźwięków i używania języka, wyrażania siebie i rozumienia innych ludzi. Zabawki doskonalące umiejętność rozumienia słów, rozróżniania dźwięków, rytmów i form fleksyjnych wpływają na rozwój tej funkcji w procesie rozwoju.

  • rozwój umiejętności komunikacji: Umiejętność komunikacji jest zdolnością do prawidłowego porozumiewania się z innymi, szczególnie istotną przy wykonywaniu zadań wymagających współpracy. Do rozwoju tej zdolności przyczynią się zabawki przeznaczone do odgrywania różnych ról, pacynki, książeczki z opowiadaniami, zabawki przedstawiające rożne postacie np. z kreskówek.

  • rozwój wyobraźni i kreatywności: Rozwijanie wyobraźni małego dziecka jest nieodzowne w procesie kształtowania myślenia abstrakcyjnego i kreatywności. Cecha ta wpływa na zdolność do improwizacji, przejmowania inicjatywy i umiejętność rozwiązywania problemów.

  • rozwój zmysłów: Podstawowe zmysły: wzroku, smaku, słuchu, węchu i dotyku pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania świata. Pobudzanie zmysłów dziecka i odpowiednia ich stymulacja pomoże mu lepiej rozwinąć zdolność odbierania informacji z otoczenia.

  • Oczekując odpowiedzi podaj e-mail lub telefon