Ważne: strona https://www.markusia.pl wykorzystuje pliki cookies w celach realizacji procesu zamówienia oraz statystycznych. Polityka plików cookies ». | Zamknij »

Nazwa: Moja pluszowa zabawka gąsienica

Dostępność: dostępny

Wysyłka: natychmiastowa / 15 zł

Marka: K's Kids »         zobacz stronę www »

Asortyment: Edukacyjne »

Wiek: 0-1roku

Kolor: wielokolorowy

Wymiary (cm): szer. 48 x wys. 13 x dł/gł. 12

Waga: 0.250kg

kkids.jpg
Zamówienia tel. 605-036-950
 
opisfunkcje rozwojowepobierz zapytanie o produkt

Kolorowa, pluszowa gąsienica dzięki interaktywnym elementom, takim jak miękki gryzak czy bezpieczne lusterko, zapewni Twojemu dziecku wiele radości i zabawy.
Zabawka jest lekka, maluszek może wszędzie ją ze sobą zabrać.

Opis zabawki:

  • szeleszczące policzki
  • miękki gryzak
  • grzechoczące uszka
  • dzwoneczek
  • bezpieczne lusterko na ogonie

Zabawkę można prać.

Dowiedz się, jak dziecko może skorzystać z tej zabawki bawiąc się i ucząc jednocześnie.

Etap 1 (0-12m)

Cel: Przytulanie - budowanie poczucia bezpieczeństwa.
Metoda: Gąsienica jest wykonana z najlepszej jakości materiałów. Jest miękka i wygodna, idealna do przytulania. Przytulanie uczy dzieci opiekować się innymi.

Cel: Nauka słuchania - reakcja na dźwięki.
Metoda: Użyj grzechotki, piszczałki i marszczonego papieru tak, aby dźwięki były odbierane z prawej i lewej strony głowy dziecka. Następnie obserwuj, czy dziecko porusza głową i czy wpatruje się w zabawkę w celu naśladowania dźwięków. W ten sposób dziecko poprawia swoje umiejętności słuchania i skupiania uwagi.

Cel: Stymulacja zmysłów - dotykanie i odczuwanie różnych tekst.
Metoda: Gąsienica jest wykonana z różnych materiałów. Zachęcaj dziecko, by dotykało zabawki i odczuwało jego różne faktury oraz aby żuło gryzak.

Cel: Ćwiczenie umiejętności motorycznych - chwytanie i naciskanie.
Metoda: Gąsienica stworzona jest z marszczonego papieru, grzechotki i innych drobnych elementów. Zachęć dziecko aby chwytało i naciskało na różne części zabawki przez obie rączki.

Cel: Trening umiejętności motorycznych - wstrząsanie.
Metoda: Gąsienica jest miękka i idealna dla dzieci do trzymania i wstrząsania nią. Zachęć dziecko do trzymania gąsienicy w jednej lub obu rączkach. Następnie mogą wstrząsnąć zabawką by wydobyć z niej różne dźwięki.

 

Etap 2 (6-18m)

Cel: Trening umiejętności motorycznych - przemieszczanie się w kierunku dźwięku.
Metoda: Wstrząśnij gąsienicą przed dzieckiem i zachęć je do czołgania się w stronę dźwięków z grzechotki.

Cel: Rozwijanie samoświadomości.
Metoda: Zachęcaj dziecko do obserwacji i rozpoznawania własnego odbicia w lustrze. W ten sposób dziecko buduje swój własny wizerunek.

Cel: Trening poznaczy - nauka części ciała oraz części twarzy.
Metoda: Użyj gąsienicy aby nauczyć dziecko części ciała i części twarzy.

Cel: Trening poznawczy - wskazywanie części ciała i części twarzy.
Metoda: Wymów część ciała lub część twarzy i zachęć dziecko do wskazania jej na gąsienicy.


Etap 3 (12-24m+)

Cel: Trening poznawczy - nauka kolorów.
Metoda: Posłuż się różnymi kolorami gąsienicy tak, by dziecko mogło je rozpoznawać.

Cel: Trening poznawczy - wskazywanie kolorów.
Metoda: Wypowiedz kolor i zachęć dziecko do wskazania go na gąsienicy.

Cel: Liczby i liczenie - liczy 8 stóp lub 4 pary nóg.
Metoda: Licz razem z dzieckiem stopy gąsienicy. Możesz też liczyć je jako cztery pary nóg.


  • rozwój emocjonalny i społeczny: Obejmuje wszystkie umiejętności związane z emocjami i interakcjami z innymi osobami. Umiejętności te kształtują nasz charakter, wzbogacają osobowość i pozwalają na prawidłowe funkcjonowanie w społeczeństwie.

  • rozwój logicznego myślenia: Inteligencja logiczna jest zdolnością łączenia poszczególnych elementów informacji. Rozwój tej funkcji wiąże się z kształtowaniem się u dziecka pomysłowości, umiejętnością porządkowania, wnioskowania i rozwiązywania problemów.

  • rozwój poczucia własnej wartości: Poczucie własnej wartości jest kompleksowym odczuciem osiągnięć, które dziecko odbiera ze strony ważnych dla niego ludzi, w szczególności od rodziców i rówieśników. Kiedy dziecko może dokończyć zadanie, jakie stawia przed nim zabawka, jest z siebie zadowolone co wpływa na budowanie lepszej samooceny.

  • rozwój ruchów całego ciała: Ruchy całego ciała są możliwe, dzięki grupie dużych mięśni odpowiedzialnych za poruszanie. Mięśnie te umożliwiają dziecku podnoszenie główki, przewracanie się na brzuszek, raczkowanie, siadanie i chodzenie. Rozwój dużych mięśni rozpoczyna się już w pierwszych tygodniach życia dziecka.

  • rozwój ruchów precyzyjnych: Mięśnie "małe" kontrolują dłonie, palce, mimikę twarzy, umożliwiają koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów.

  • rozwój zmysłów: Podstawowe zmysły: wzroku, smaku, słuchu, węchu i dotyku pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania świata. Pobudzanie zmysłów dziecka i odpowiednia ich stymulacja pomoże mu lepiej rozwinąć zdolność odbierania informacji z otoczenia.

  • Oczekując odpowiedzi podaj e-mail lub telefon