Ważne: strona https://www.markusia.pl wykorzystuje pliki cookies w celach realizacji procesu zamówienia oraz statystycznych. Polityka plików cookies ». | Zamknij »

Nazwa: Miękki sorter z klockami Patrick

Dostępność: dostępny

Wysyłka: natychmiastowa / 15 zł

Marka: K's Kids »         zobacz stronę www »

Asortyment: Edukacyjne »

Wiek: 6m-1roku

Kolor: wielokolorowy

Wymiary (cm): szer. 14 x wys. 24 x dł/gł. 14

Waga: 0.131kg

kkids.jpg
Zamówienia tel. 605-036-950
 
opisfunkcje rozwojowe zapytanie o produkt

 

Doradca Rozwoju Dziecka >>

Wybierz właściwe zabawki rozwojowe dla Twojego dziecka.

Zabawka ta buduje drogę do odkrywania i rozwoju inteligencji u Twojego dziecka. Dzięki kolorowym klockom Twoja pociecha poznaje różne kształty, uczy się kojarzenia oraz rozwija koordynację wzrokowo-ruchową. Wrzucanie klocków do torby, wyrabia także u dziecka nawyk utrzymywania porządku. Łącznie 4 kształty o różnych kolorach i teksturach.

Każdy element zabawek K's Kids jest zaprojektowany w taki sposób, aby wspomóc prawidłowy rozwój dzieci. Aby łatwiej było zrozumieć rodzicom, jakie zalety zawierają zabawy z produktami K's Kids, stworzono Trójkąt Umiejętności, który pokazuje czego dziecko potrzebuje dla prawidłowego rozwoju fizycznego, poznawczego oraz społecznego.

Trójkąt Umiejętności to prosty przewodnik dla rodziców, pokazujący jakie umiejętności zdobywa lub rozwija dziecko w czasie zabawy daną zabawką i znajduje się na każdym opakowaniu produktów. Część zabawek jest zaprojektowana z myślą o rozwoju kilku sfer, inne mają za zadanie kształtować ich większą ilość-w zależności od potrzeb i możliwości dzieci znajdujących się na różnych etapach rozwoju.

Jakie umiejętności może rozwinąć Twoje dziecko, podczas zabawy z sorterem Patrick?

Rozwój fizyczny

zmysły - pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania rzeczy znajdujących się dookoła niego. Zabawki stymulujące zmysły są niezwykle ważne we wczesnym okresie rozwoju dziecka

motoryka mała - rozwija precyzyjne i kontrolowane ruchy, wraz z mimiką twarzy, koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów

motoryka duża - to ruchy większych mięśni odpowiedzialnych za pracę ramion, nóg, stóp lub całego ciała. Zabawki zachęcają dziecko do kopania, raczkowania, biegania lub skakania

Rozwój poznawczy

umiejętności logiczne - umożliwiają dzieciom łączenie skrawków informacji. Zabawki, takie jak układanki czy klocki, mogą wzmocnić dziecięcą inteligencję, układania w kolejności, koncentracji, argumentacji i rozwiązywania problemów

kreatywność - rozwijanie wyobraźni małego dziecka jest nieodzowne w procesie kształtowania myślenia abstrakcyjnego i kreatywności. Cecha ta wpływa na zdolność do improwizacji, przejmowania inicjatywy i umiejętność rozwiązywania problemów

Rozwój społeczny

emocje - zdrowe dziecko powinno być w stanie wyrażać i kontrolować swoje emocje. Świadomość bycia kochanym i chronionym rozwija jego poczucie bezpieczeństwa. Zabawki, które mogą stać się przyjacielem dziecka i pomóc mu w wyrażaniu uczuć, spełniają bardzo ważną rolę w procesie uczenia się jak efektywnie kontaktować się z innymi, z obopólnym zaufaniem

Poniżej przedstawiamy poszczególne etapy rozwijające umiejętności dziecka, w zależności od wieku:

Etap 1 (6-12m)

Cel: Ćwiczenie motoryki małej - chwytanie.

Metoda: Zachęć dzieci, aby chwytały figury zarówno prawą, jak i lewą ręką.

 

Cel: Stymulacja zmysłów.

Metoda: Sorter oraz figury są stworzone z różnych tekstur i materiałów. Wewnątrz zabawek można znaleźć dźwięki grzechotki, szelest czy piszczenie. Zachęć dziecko do dotykania czy potrząsania elementami sortera, aby poznało różne struktury czy dźwięki.

 

Cel: Ćwiczenie motoryki małej - obracanie.

Metoda: Zachęć dziecko do obrócenia główki Patricka, aby ćwiczyć ruchy obu rąk. 

Etap 2 (12-36m)

Cel: Rozróżnianie kształtów.

Metoda: Zachęć dziecko do rozpoznawania kształtów klocków i wrzucania ich do torby przez odpowiadające ich kształtom otwory. To ćwiczenie uczy dziecko rozróżniania kształtów oraz poprawia motorykę małą i dużą.

Cel: Nauka liczb.

Metoda: Zachęć dziecko do rozpoznawania liczb wyhaftowanych na klockach.

Cel: Nauka kształtów.

Metoda: Zachęć dziecko do rozpoznawania kształtów za pomocą różnych klocków.

Cel: Trening poznawczy - wskazywanie liczb.

Metoda: Wymień liczbę, a następnie zachęć dziecko do wybrania odpowiedniego klocka.

Cel: Trening poznawczy - wskazywanie kształtów.

Metoda: Wymień figurę, a następnie zachęć dziecko do wybrania odpowiedniego klocka.

Cel: Trening poznawczy - wskazywanie kolorów.

Metoda: Wymień kolor, a następnie zachęć dziecko do wybrania odpowiedniego klocka.

 

  • rozwój emocjonalny i społeczny: Obejmuje wszystkie umiejętności związane z emocjami i interakcjami z innymi osobami. Umiejętności te kształtują nasz charakter, wzbogacają osobowość i pozwalają na prawidłowe funkcjonowanie w społeczeństwie.

  • rozwój logicznego myślenia: Inteligencja logiczna jest zdolnością łączenia poszczególnych elementów informacji. Rozwój tej funkcji wiąże się z kształtowaniem się u dziecka pomysłowości, umiejętnością porządkowania, wnioskowania i rozwiązywania problemów.

  • rozwój ruchów całego ciała: Ruchy całego ciała są możliwe, dzięki grupie dużych mięśni odpowiedzialnych za poruszanie. Mięśnie te umożliwiają dziecku podnoszenie główki, przewracanie się na brzuszek, raczkowanie, siadanie i chodzenie. Rozwój dużych mięśni rozpoczyna się już w pierwszych tygodniach życia dziecka.

  • rozwój ruchów precyzyjnych: Mięśnie "małe" kontrolują dłonie, palce, mimikę twarzy, umożliwiają koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów.

  • rozwój wyobraźni i kreatywności: Rozwijanie wyobraźni małego dziecka jest nieodzowne w procesie kształtowania myślenia abstrakcyjnego i kreatywności. Cecha ta wpływa na zdolność do improwizacji, przejmowania inicjatywy i umiejętność rozwiązywania problemów.

  • rozwój zmysłów: Podstawowe zmysły: wzroku, smaku, słuchu, węchu i dotyku pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania świata. Pobudzanie zmysłów dziecka i odpowiednia ich stymulacja pomoże mu lepiej rozwinąć zdolność odbierania informacji z otoczenia.

  • Oczekując odpowiedzi podaj e-mail lub telefon