Ważne: strona https://www.markusia.pl wykorzystuje pliki cookies w celach realizacji procesu zamówienia oraz statystycznych. Polityka plików cookies ». | Zamknij »
Nagroda dr Toy 2014 - Best VacationCE

Nazwa: Mata z samochodzikami - miasto

Dostępność: dostępny

Wysyłka: natychmiastowa / 15 zł

Marka: K's Kids »         zobacz stronę www »

Asortyment: Edukacyjne »

Wiek: 6m-1roku

Kolor: wielokolorowy

Wymiary (cm): szer. 50 x wys. 37

Waga: 0.583kg

kkids.jpg
Zamówienia tel. 605-036-950
 
opisfunkcje rozwojowepobierz zapytanie o produkt
Prezentacja produktu  

 

Doradca Rozwoju Dziecka >>

Wybierz właściwe zabawki rozwojowe dla Twojego dziecka.

 

„Brum, Brum” auta jeżdżą wokół miasta. Mata - miniaturowe miasto (ze szkołą i strażą pożarną), jest sprzedawana razem z 9 miękkimi samochodzikami. Auta są wielokolorowe oraz przedstawiają różne zawody i liczby. To wspaniały sposób do zabawy w odgrywanie ról oraz nauki poprzez zabawę. Małe samochody grzechoczą i piszczą.

Zestaw zawiera dziewięć samochodzików:

  • 3 szeleszczące
  • 3 piszczące
  • 3 grzechoczące

 

Zalety:

  • bogata kolorystyka, która zachęci dziecko do zabawy
  • możliwość zabrania zabawki ze sobą, dzięki uchwytom na macie
  • rozwój wielu umiejętności
  • super miękka w dotyku
  • różnorodność samochodzików pobudzi ciekawość dziecka
  • możliwość zabawy wraz z rodzicem, co pogłębia kontakt
  • wykonana z wysokiej jakości materiałów

 

Każdy element zabawek K's Kids jest zaprojektowany w taki sposób, aby wspomóc prawidłowy rozwój dzieci. Aby łatwiej było zrozumieć rodzicom, jakie zalety zawierają zabawy z produktami K's Kids, stworzono Trójkąt Umiejętności, który pokazuje czego dziecko potrzebuje dla prawidłowego rozwoju fizycznego, poznawczego oraz społecznego.

Trójkąt Umiejętności to prosty przewodnik dla rodziców, pokazujący jakie umiejętności zdobywa lub rozwija dziecko w czasie zabawy daną zabawką i znajduje się na każdym opakowaniu produktów. Część zabawek jest zaprojektowana z myślą o rozwoju kilku sfer, inne mają za zadanie kształtować ich większą ilość-w zależności od potrzeb i możliwości dzieci znajdujących się na różnych etapach rozwoju.

Jakie umiejętności może rozwinąć Twoje dziecko, podczas zabawy matą z samochodzikami?

Rozwój fizyczny

zmysły - pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania rzeczy znajdujących się dookoła niego. Zabawki stymulujące zmysły są niezwykle ważne we wczesnym okresie rozwoju dziecka

motoryka mała - rozwija precyzyjne i kontrolowane ruchy, wraz z mimiką twarzy, koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów

motoryka duża - to ruchy większych mięśni odpowiedzialnych za pracę ramion, nóg, stóp lub całego ciała. Zabawki zachęcają dziecko do kopania, raczkowania, biegania lub skakania

Rozwój poznawczy

umiejętności logiczne - umożliwiają dzieciom łączenie skrawków informacji. Zabawki, takie jak układanki czy klocki, mogą wzmocnić dziecięcą inteligencję, układania w kolejności, koncentracji, argumentacji i rozwiązywania problemów

kreatywność - rozwijanie wyobraźni małego dziecka jest nieodzowne w procesie kształtowania myślenia abstrakcyjnego i kreatywności. Cecha ta wpływa na zdolność do improwizacji, przejmowania inicjatywy i umiejętność rozwiązywania problemów

umiejętności językowe - inteligencja językowa to umiejętność wydawania dźwięków i używania języka, wyrażania siebie i rozumienia innych ludzi. Zabawki doskonalące umiejętność rozumienia słów, rozróżniania dźwięków, rytmów i form fleksyjnych wpływają na rozwój tej funkcji w procesie rozwoju

Rozwój społeczny

emocje - zdrowe dziecko powinno być w stanie wyrażać i kontrolować swoje emocje. Świadomość bycia kochanym i chronionym rozwija jego poczucie bezpieczeństwa. Zabawki, które mogą stać się przyjacielem dziecka i pomóc mu w wyrażaniu uczuć, spełniają bardzo ważną rolę w procesie uczenia się jak efektywnie kontaktować się z innymi, z obopólnym zaufaniem

komunikowanie się - zdolności komunikacyjne pomagają dziecku w wykonywaniu zada, które wymagają współpracy i ułatwiają pracę w grupie

poczucie własnej wartości - jest kompleksem osiągnięć, które dziecko odbiera od ważnych od siebie ludzi, w szczególności od rodziców i rówieśników. Kiedy dziecko może dokończyć zadanie, jakie stawia przed nim zabawka, jest z siebie zadowolone. Pomaga mu to w budowaniu silniejszego poczucia własnej wartości i lepszej samooceny

Poniżej przedstawiamy poszczególne etapy rozwijające umiejętności dziecka, w zależności od wieku:

Etap 1 (3-12m)

Cel: Ćwiczenie zmysłu słuchu i uwagi – obserwuj reakcję dziecka na dźwięk.
Metoda: Potrząśnij lub zaszeleść jednym z samochodów, aby wytworzyć dźwięk. Obserwuj czy dziecko podąża za dźwiękiem.

Cel: Ćwiczenie motoryki małej - chwytanie.
Metoda: Zachęć dziecko do chwytania samochodów raz jedną, raz drugą ręką.

Cel: Ćwiczenie zmysłu słuchu i motoryki małej - potrząsanie i naciskanie.
Metoda: Niektóre z samochodów mają piszczki, grzechotki lub szeleszczący papier. Zachęć dziecko do potrząsania lub naciskania samochodów aby wytworzyć dźwięk.

Cel: Ćwiczenie motoryki dużej – rzucanie.
Metoda: Samochody są miękkie i świetne do rzucania. Zachęć dziecko do rzucania samochodami w celu kształtowania motoryki dużej.

Cel: Ćwiczenie motoryki dużej – prowadzenie samochodów po macie.
Metoda: Zachęć dziecko do prowadzenia samochodów po drodze na macie.


Etap 2 (12-24m)

Cel: Trening poznawczy - nazywanie kolorów.
Metoda: Wypowiedz kolor i zachęć dziecko do wskazania prawidłowego samochodu.

Cel: Trening poznawczy - nazywanie liczb.
Metoda: Wypowiedz liczbę od 1 do 9 i zachęć dziecko do wskazania jej na spodzie samochodów.

Cel: Rozróżnianie płci.
Metoda: Zachęć dziecko do zgadywania czy za kierownicą siedzi chłopczyk czy dziewczynka.

Cel: Trening poznawczy - nazywanie środków transportu.
Metoda: Zachęć dziecko do nazywania samochodów, zgodnie z ich przeznaczeniem.

Cel: Trening poznawczy - wskazywanie środków transportu.
Metoda: Wypowiedz rodzaj samochodu i zachęć dziecko do wskazania go.

Cel: Ćwiczenie równowagi i cierpliwości - układnie w stos dwóch samochodów.
Metoda: Zachęć dziecko do układania samochodów w stos, jeden na drugim.

Etap 3 (24-36m+)

Cel: Trening poznawczy - nauka zawodów.
Metoda: Korzystając z postaci naucz dziecko różnych zawodów.

Cel: Trening poznawczy - wskazywanie zawodów.
Metoda: Wypowiedz zawód i zachęć dziecko do wskazania go.

Cel: Wskazywanie różnych miejsc i budynków.
Metoda: Nazwij miejsce lub budynek i zachęć dziecko do wskazania go na macie.

Cel: Wskazywanie różnych budynków i miejsc. 
Metoda: Wypowiedz dane miejsce czy budynek i zachęć dziecko do wskazania go na macie.

Cel: Koordynacja ręka-oko - chwytanie.
Metoda: Baw się z dzieckiem i zachęć je do łapania samochodów. 

Cel: Trening poznawczy - dopasowywanie pracowników do miejsc pracy
Metoda: Zachęcaj dziecko do dopasowania samochodu pracownika do miejsca pracy, umieszczając samochody obok budynków, w których pracują np. autobus szkolny powinien stać obok szkoły, a wóz strażacki obok remizy.

Cel: Ćwiczenie samodzielności - podnoszenie zabawek
Metoda: Matę można złożyć na pół, a następnie przenosić za pomocą uchwytów, tworząc z niej torbę. Dzieci mogą przechowywać samochody w środku i wyrobić w sobie nawyk sprzątania.

 


Można prać w 30 stopniach.


  • rozwój emocjonalny i społeczny: Obejmuje wszystkie umiejętności związane z emocjami i interakcjami z innymi osobami. Umiejętności te kształtują nasz charakter, wzbogacają osobowość i pozwalają na prawidłowe funkcjonowanie w społeczeństwie.

  • rozwój logicznego myślenia: Inteligencja logiczna jest zdolnością łączenia poszczególnych elementów informacji. Rozwój tej funkcji wiąże się z kształtowaniem się u dziecka pomysłowości, umiejętnością porządkowania, wnioskowania i rozwiązywania problemów.

  • rozwój poczucia własnej wartości: Poczucie własnej wartości jest kompleksowym odczuciem osiągnięć, które dziecko odbiera ze strony ważnych dla niego ludzi, w szczególności od rodziców i rówieśników. Kiedy dziecko może dokończyć zadanie, jakie stawia przed nim zabawka, jest z siebie zadowolone co wpływa na budowanie lepszej samooceny.

  • rozwój ruchów całego ciała: Ruchy całego ciała są możliwe, dzięki grupie dużych mięśni odpowiedzialnych za poruszanie. Mięśnie te umożliwiają dziecku podnoszenie główki, przewracanie się na brzuszek, raczkowanie, siadanie i chodzenie. Rozwój dużych mięśni rozpoczyna się już w pierwszych tygodniach życia dziecka.

  • rozwój ruchów precyzyjnych: Mięśnie "małe" kontrolują dłonie, palce, mimikę twarzy, umożliwiają koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów.

  • rozwój umiejetności językowych: Inteligencja językowa to umiejętność wydawania dźwięków i używania języka, wyrażania siebie i rozumienia innych ludzi. Zabawki doskonalące umiejętność rozumienia słów, rozróżniania dźwięków, rytmów i form fleksyjnych wpływają na rozwój tej funkcji w procesie rozwoju.

  • rozwój umiejętności komunikacji: Umiejętność komunikacji jest zdolnością do prawidłowego porozumiewania się z innymi, szczególnie istotną przy wykonywaniu zadań wymagających współpracy. Do rozwoju tej zdolności przyczynią się zabawki przeznaczone do odgrywania różnych ról, pacynki, książeczki z opowiadaniami, zabawki przedstawiające rożne postacie np. z kreskówek.

  • rozwój wyobraźni i kreatywności: Rozwijanie wyobraźni małego dziecka jest nieodzowne w procesie kształtowania myślenia abstrakcyjnego i kreatywności. Cecha ta wpływa na zdolność do improwizacji, przejmowania inicjatywy i umiejętność rozwiązywania problemów.

  • rozwój zmysłów: Podstawowe zmysły: wzroku, smaku, słuchu, węchu i dotyku pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania świata. Pobudzanie zmysłów dziecka i odpowiednia ich stymulacja pomoże mu lepiej rozwinąć zdolność odbierania informacji z otoczenia.

  • Oczekując odpowiedzi podaj e-mail lub telefon