Ważne: strona https://www.markusia.pl wykorzystuje pliki cookies w celach realizacji procesu zamówienia oraz statystycznych. Polityka plików cookies ». | Zamknij »
CE

Nazwa: Interaktywna jeżdżąca gąsienica

Dostępność: dostępny

Wysyłka: natychmiastowa / 15 zł

Marka: K's Kids »         zobacz stronę www »

Asortyment: Edukacyjne »

Wiek: 6m-1roku

Kolor: wielokolorowy

Wymiary (cm): szer. 8 x wys. 10.5 x dł/gł. 22

Waga: 0.195kg

kkids.jpg
Zamówienia tel. 605-036-950
 
opisfunkcje rozwojowepobierz zapytanie o produkt
Prezentacja produktu  

 

Doradca Rozwoju Dziecka >>

Wybierz właściwe zabawki rozwojowe dla Twojego dziecka.

 

Słodka, kolorowa gąsieniczka, która po naciśnięciu grzbietu jeździ. Posiada piszczący ogonek, obracającą się główkę oraz kolorowe koraliki w kołach, które grzechoczą podczas zabaw. Zabawka posiada również pluszową główkę i ogonek, dzięki czemu sprawdzi się także jako przytulanka.

Zalety:

  • bogata kolorystyka, która zachęci dziecko do zabawy
  • rozwój wielu umiejętności
  • zabawka wyposażona w gryzaki, które sprawdzą się podczas ząbkowania
  • super miękka w dotyku
  • idealna do przytulania
  • różnorodność materiałów, które pobudzają zmysły
  • możliwość zabawy wraz z rodzicem, co pogłębia kontakt
  • wykonana z wysokiej jakości materiałów

 

Każdy element zabawek K's Kids jest zaprojektowany w taki sposób, aby wspomóc prawidłowy rozwój dzieci. Aby łatwiej było zrozumieć rodzicom, jakie zalety zawierają zabawy z produktami K's Kids, stworzono Trójkąt Umiejętności, który pokazuje czego dziecko potrzebuje dla prawidłowego rozwoju fizycznego, poznawczego oraz społecznego.

Trójkąt Umiejętności to prosty przewodnik dla rodziców, pokazujący jakie umiejętności zdobywa lub rozwija dziecko w czasie zabawy daną zabawką i znajduje się na każdym opakowaniu produktów. Część zabawek jest zaprojektowana z myślą o rozwoju kilku sfer, inne mają za zadanie kształtować ich większą ilość-w zależności od potrzeb i możliwości dzieci znajdujących się na różnych etapach rozwoju.

Jakie umiejętności może rozwinąć Twoje dziecko, podczas zabawy z gąsienicą?

Rozwój fizyczny

zmysły - pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania rzeczy znajdujących się dookoła niego. Zabawki stymulujące zmysły są niezwykle ważne we wczesnym okresie rozwoju dziecka

motoryka mała - rozwija precyzyjne i kontrolowane ruchy, wraz z mimiką twarzy, koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów

motoryka duża - to ruchy większych mięśni odpowiedzialnych za pracę ramion, nóg, stóp lub całego ciała. Zabawki zachęcają dziecko do kopania, raczkowania, biegania lub skakania

Rozwój poznawczy

umiejętności logiczne - umożliwiają dzieciom łączenie skrawków informacji. Zabawki, takie jak układanki czy klocki, mogą wzmocnić dziecięcą inteligencję, układania w kolejności, koncentracji, argumentacji i rozwiązywania problemów

Rozwój społeczny

poczucie własnej wartości - jest kompleksem osiągnieć, które dziecko odbiera od ważnych od siebie ludzi, w szczególności od rodziców i rówieśników. Kiedy dziecko może dokończyć zadanie, jakie stawia przed nim zabawka, jest z siebie zadowolone. Pomaga mu to w budowaniu silniejszego poczucia własnej wartości i lepszej samooceny.

Poniżej przedstawiamy poszczególne etapy rozwijające umiejętności dziecka, w zależności od wieku:

Etap 1 (6-12m)

Cel: Słuchanie i ćwiczenie koncentracji.
Metoda: Naciśnij gąsienicę by stworzyć dźwięk. Obserwuj czy dziecko podążą wzrokiem za dźwiękiem.

Cel: Stymulacja zmysłów - dotykanie i odczuwanie różnych tekstur.
Metoda: Gąsienica wykonana jest z różnych materiałów. Zachęcaj dziecko by dotknęło i poczuło różne faktury zabawki jak i nierówną konstrukcję.

Cel: Ćwiczenia motoryki małej - przekręcanie głowy gąsienicy.
Metoda: Zachęć dziecko do kręcenia głową gąsienicy, wyda w ten sposób dźwięk który zaciekawi dziecko.

Cel: Ćwiczenia motoryki dużej - raczkowanie.
Metoda: Naciśnij na grzbiet gąsienicy by zaczęła jeździć. Zachęć dziecko do raczkowania za gąsienicą.


Etap 2 (12-36m)

Cel: Ćwiczenia motoryki dużej - popychanie gąsienicy.
Metoda: Zachęć dziecko do samodzielnego naciśnięcia na grzbiet gąsienicy by zaczęła jeździć.

Cel: Nauka kolorów.
Metoda: Naucz dzieci rozpoznawać kolory i wskazywać je na gąsienicy.

Cel: Wyczucie dystansu i koordynacja wzrokowo-ruchowa.
Metoda: Zbuduj tunel z dostępnych elementów, np. klocków. Zachęć dziecko do skierowania gąsienicy w taki sposób, aby przejechała pod tunelem. Rodzice mogą zwiększać poziom trudności tej zabawy poprzez tworzenie tunelu o coraz węższej szerokości.


  • rozwój emocjonalny i społeczny: Obejmuje wszystkie umiejętności związane z emocjami i interakcjami z innymi osobami. Umiejętności te kształtują nasz charakter, wzbogacają osobowość i pozwalają na prawidłowe funkcjonowanie w społeczeństwie.

  • rozwój logicznego myślenia: Inteligencja logiczna jest zdolnością łączenia poszczególnych elementów informacji. Rozwój tej funkcji wiąże się z kształtowaniem się u dziecka pomysłowości, umiejętnością porządkowania, wnioskowania i rozwiązywania problemów.

  • rozwój poczucia własnej wartości: Poczucie własnej wartości jest kompleksowym odczuciem osiągnięć, które dziecko odbiera ze strony ważnych dla niego ludzi, w szczególności od rodziców i rówieśników. Kiedy dziecko może dokończyć zadanie, jakie stawia przed nim zabawka, jest z siebie zadowolone co wpływa na budowanie lepszej samooceny.

  • rozwój ruchów całego ciała: Ruchy całego ciała są możliwe, dzięki grupie dużych mięśni odpowiedzialnych za poruszanie. Mięśnie te umożliwiają dziecku podnoszenie główki, przewracanie się na brzuszek, raczkowanie, siadanie i chodzenie. Rozwój dużych mięśni rozpoczyna się już w pierwszych tygodniach życia dziecka.

  • rozwój ruchów precyzyjnych: Mięśnie "małe" kontrolują dłonie, palce, mimikę twarzy, umożliwiają koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów.

  • rozwój zmysłów: Podstawowe zmysły: wzroku, smaku, słuchu, węchu i dotyku pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania świata. Pobudzanie zmysłów dziecka i odpowiednia ich stymulacja pomoże mu lepiej rozwinąć zdolność odbierania informacji z otoczenia.

  • Oczekując odpowiedzi podaj e-mail lub telefon